نمایشگاه «زن و کسب و کارهای کوچک» در خراسان رضوی

نمایشگاه «زن و کسب و کارهای کوچک» به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و همکاری دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی برگزار می‌شود.
نمایشگاه

کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، در آستانه ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری(س) نمایشگاه «زن و کسب و کارهای کوچک» به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و همکاری دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با حضور بیش از ۳۰ بانوی کارآفرین و محوریت نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی بانوان کارآفرین از تاریخ ۱۸ تا ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در نگارخانه کتابخانه مرکزی امام‌خمینی(قدس‌سره) مشهدمقدس به نشانی بلوار وکیل‌آباد، بلوار هفت تیر، میدان هشتم‌شهریور برگزار می‌شود. افتتاحیه این نمایشگاه نیز با حضور تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی در ۱۸ دیماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.

گفتنی است، این نمایشگاه پیرو برگزاری دومین همایش بین‌المللی «کتابخانه‌های عمومی: کتابخانه‌های عمومی و کسب و کارهای کوچک» با محوریت نقش کتابخانه‌های عمومی در معرفی و ترویج کسب و کارهای کوچک در شهرستان مشهد برگزار می‌شود.

روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عومی