نی نی بان برنامه ای برای سلامت و بارداری زنان

نی نی بان راهنمای کامل دوران بارداری و پرورش نوزاد است. براي والدین یکی از مهمترین مراحل زندگی مشترک زمانی است که زوج ها تصمیم میگیرند صاحب فرزند شوند. داشتن اطلاعات کافی در حوزه بارداری و اقدامات لازم برای سلامت کودک و مادر به آمادگی هرچه بیشتر خانواده ها کمک می کند همچنین اهمیت این […]

نی نی بان راهنمای کامل دوران بارداری و پرورش نوزاد است. براي والدین یکی از مهمترین مراحل زندگی مشترک زمانی است که زوج ها تصمیم میگیرند صاحب فرزند شوند.

داشتن اطلاعات کافی در حوزه بارداری و اقدامات لازم برای سلامت کودک و مادر به آمادگی هرچه بیشتر خانواده ها کمک می کند همچنین اهمیت این امر با توجه به بالا رفتن سن ازدواج در کشورمان و شایع شدن ناباروری افزایش می یابد.

لازم به ذکر است که بسیاری از مشکلاتی که زوج ها قبل یا بعد از بچه دار شدن ممکن است با آن رو به رو شوند از طریق افزایش آگاهی در این زمینه قابل پیشگیری است.

این اطلاعات و آموزش ها می تواند از طریق شرکت در دوره های خاص و یا تحت نظر قرار گرفتن زیر نظر یک متخصص زایمان کسب شود البته این روش ها علاوه بر اینکه زمان بر می باشد باید هزینه های زیادی را نیز صرف این کار نمایید

شما با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود همه نکات مربوط به دوران بارداری و قبل و بعد از آن و همچنین نکاتی برای بزرگ کردن نوزاد را یاد بگیرید و همچنین با استفاده از مقالات علمی موجود در این اپلیکیشن از جدیدترین متدهای بارداری و مراقبت از نوزادان را فرا بگیرید

اپلیکیشن «نی نی بان» را می توان یک برنامه کامل در زمینه آموزش بارداری و مراقبت های آن دانست. این برنامه دارای رابط کاربری  ساده و روان می باشد و شما به راحتی می توانید با این برنامه ارتباط برقرار نمایید. اپلیکیشن «نی نی بان» از ظاهری استاندارد با رنگبندی هماهنگ و شاد برخوردار است. کاربر می تواند با توجه به سلیقه خود نوع فونت نوشته ها و همه ویژگی های مربوط به آن مثل اندازه قلم، رنگ پس زمینه و … را به دلخواه خود تغییر دهد.

تمام اطلاعات در این اپلیکیشن بر اساس موضوع دسته بندی شده است. این دسته بندی شامل قسمت های قصد بارداری، ناباروری، بارداری، زایمان، نوزاد و کودک می باشد که با انتخاب هر یک از آن ها می توانید مقالات مربوطه را بر اساس جدیدترین ها، پربازدیدترین ها و پربحث ترین ها مشاهده نمایید.

۱- بخش قصد بارداری: این بخش در واقع کار یک مشاور را برای باردار شدن برای شما انجام می دهد و اطلاعات مربوط به بارداری را در اختیارتان می گذارد.

۲- بخش بارداری: در این بخش اطلاعات مربوط به دوران بارداری، نکات چیدمان اتاق نوزاد، تغذیه و ملاحضات سلامتی مادر و نوزاد در اختیارتان قرار می گیرد.

۳- بخش زایمان: در بخش می توانید به نکات روانشناسی تا پزشکی قبل و بعد زایمان دسترسی داشته باشید.

۴- بخش نوزاد: در این بخش می توانید به اطلاعات مربوط به انواع بیماری‌ها و نکات سلامت نوزاد و همچنین آموزش های مربوط به شیر دادن آن دسترسی داشته باشید.

۵- بخش نوپا: این بخش مربوط به نکات سلامتی، روانشناسی و تغذیه سنین بعد از نوزادی و آغاز راه افتادن بچه است.

۶- بخش کودک: در این بخش می توانید به اطلاعات مربوط به تربیت کودکان تا سن ۵ و ۶ سالگی دسترسی داشته باشید.

۷- بخش والدین: این بخش مربوط به بزرگسالان است و آموزش های مربوط به روابط زناشویی و تعیین جنسیت را در اختیار شما قرار می دهد.

خبرگزاری علم و فناوری