همایش زن، استقامت، آزادگی در چهار محال و بختیاری

همایش «زن، استقامت، آزادگی» با هدف حمایت از زنان غزه، و حضور هزار نفر از بانوان چهار و محال بختیاری در شهر کرد برگزار شد.

سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) در این همایش ضمن تسلیت شهادت جمعی از سرداران مدافعان حرم در کنسولگری ایران در سوریه و شهید محمدرضا زاهدی و همرزمان ایشان، بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی عمق رذالت و ظلم رژیم کودک کش اسرائیل را به همگان نشان داد، جوانان فلسطینی با الگو گرفتن از شهدای ایرانی حمله ای را طراحی کردند که به تعبیر مقام معظم رهبری، غیرقابل ترمیم برای دشمن به شمار می‌رود. اگر سرداران شهید نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله شهید سلیمانی و شهید زاهدی در دورترین مناطق برای تقویت جبهه مقاومت حضور پیدا نمی‌کردند، چه بسا به تعبیر مقام معظم رهبری، امروز ما بایستی در مرزهای جمهوری اسلامی ایران با گروه‌های تکفیری و اسرائیل و آمریکا می‌جنگیدیم.

سردار اکبری اظهار داشت: سردار زاهدی جز موسسان تیپ حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری بود‌. ایشان نه تنها در مدت فرماندهی در این تیپ، بلکه حتی پس از اتهام مدت فرماندهی در این تیپ، در تیپ‌های دیگر یاور و یاری دهنده تیپ قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری بوده است، همچنین ایشان در نامگذاری این تیپ نقش داشته است.

ایشان در پایان افزود: به دنبال آن هستیم که در تشییع پیکر این شهید بزرگوار بار دیگر از حضور شهیدان در استان بهره مند شویم و با شرکت در راهپیمایی روز قدس انزجار و برائت خود را از این رژیم اعلام کنیم.

ایکنا