تولید لباس بارداری ضد امواج برای جلوگیری از آسیب به جنین توسط متخصصان ایران

شرکت فناور پارس شیلد، اقدام به مهندسی معکوس و تولید نمونه های با کیفیت از لباس بارداری ضد اشعه که به آن لباس بارداری ضد امواج نیز اطلاق می شود و هم چنین شکم بند های بارداری ضد امواج الکترومغناطیس کرده است.

سال های سال بود که بانوان باردار دچار سقط جنین می شدند، با اینکه از نظر پزشکان همه شرایط نرمال و بدون مشکل به نظر می رسید. این موضوع با گسترش تجهیزات الکترونیک علی الخصوص موبایل و شبکه تلفن همراه روز به روز بیشتر شد و امواج الکترومغناطیسی موجود در این تجهیزات بر میزان به دنیا آمدن نوزادان که دارای نواقص مادرزادی بودند، اضافه نمود.

شرکت فناور پارس شیلد، بعد از سال‌ها تحقیق و پژوهش، پژوهشگران به دلیل این امر پی برند و آن امر چیزی نبود جزء: امواج الکترومغناطیسی! این امواج به ظاهر آسیب ناپذیر در واقع حدس اصلی برای وقوع چنین حوادثی بودند که با ابداع اداوت و لباس‌هایی از جمله لباس بارداری ضد امواج الکترومغناطیس توانستند به رابطه بین محافظت در برابر امواج و کاهش میزان سقط جنین پی ببرند.

این امواج چطور موجب سقط جنین و یا آسیب به بافت سلولی جنین می شود؟

امواج الکترومغناطیسی پیرامون ما نه دیده می‌شوند و نه به یکباره بر روی بدن و بافت سلولی ما تاثیر می گذارند. عدم لمس این امواج موجب شده است که بسیاری از افراد در معرض، نسبت به اهمیت و میزان تاثیرگذاری آن کم توجه و یا بعضا بی توجه باشند.

حال آنکه بانوان باردار و جنین نوزاد آنان به شدت نسبت به این امواج تاثیر پذیرند، علت این امر بدین شرح است که:  امواج الکترومغناطیسی از طریق اثرگذاری و ایجاد اختلال در بافت سلولی بدن به مرور زمان موجب اختلال در رشد این سلول ها و در نهایت مرگ سلولی می شود. حال جنین نوزاد به دلیل عدم تکمیل و قوام بافت سلولی شان بیش از هر موجود زنده ای در برابر این امواج آسیب پذیر هستند.

راه حل ایمن سازی و کاهش خطرات امواج الکترومغناطیسی بر جنین

در سال های اخیر در کشورهای توسعه یافته جهت ایمن سازی و کاهش خطرات ناشی از امواج بر جنین و مادر باردار، از محصولاتی مانند: لباس بارداری ضد اشعه که به آن لباس بارداری ضد امواج نیز اطلاق می شود و هم چنین شکم بند های بارداری ضد امواج الکترومغناطیس.

در کشور ما نیز شرکت فناور پارس شیلد، اقدام به مهندسی معکوس و تولید نمونه های آمریکائی محصولات فوق کرده با بهترین کیفیت کرده است.

نحوه عملکرد لباس بارداری و شکم بند بارداری ضد امواج الکترومغناطیس

 در بافت پارچه مورد استفاده در این محصولات از الیاف نقره به میزان ۴۵% استفاده شده است، که این میزان الیاف نقره به راحتی کلیه امواج الکترومغناطیس محیط پیرامون مان را تا ۹۹.۹۹% دفع کرده و مانع برخورد امواج بر شکم مادر باردار و جنین نوزاد او می شوند.

میزان الیاف نقره بکار رفته در محصولات این شرکت ۱۰% بیشتر از سایر نمونه های داخلی می باشد، که همین امر موجب بهبود خاصیت دفع امواج این محصولات گشته است. بانوان باردار می توانند ُلباس بارداری و شکم بند بارداری ضد امواج را در هر مکان، چه در داخل منزل و یا چه در محل کار به راحتی پوشیده و استفاده نمایند. همچنین این محصولات در عین سبک و خنک بودن به راحتی قابل شستشو می باشند.

ایسنا