طلای کیانی در تورنمنت صربستان

ناهید کیانی و سعیده نصیری در تورنمنت تکواندوی صربستان به ترتیب صاحب مدال طلا و برنز شدند.

با پایان بیست و یکمین دوره رقابت‌های آزاد تکواندو در صربستان با شناخت نفرات برتر، تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان با حضور ۶ نماینده موفق به کسب دو مدال طلا و برنز شد و چهار بانوی نماینده دیگر مغلوب حریفان شدند.

سعیده نصیری در وزن ۴۹- کیلوگرم  در مقابل حریف آلمانی خود با امتیاز ۲ بر یک به برتری رسید.و سپس نماینده کرواسی را ۲ بر یک شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله برابر آدریانا سروزو ایگلسیاس دارنده مدال نقره المپیک توکیو و برنز جهان از اسپانیا با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و به مدال برنز رسید.

ناهید کیانی نماینده ایران در المپیک پاریس، در وزن ۵۳- کیلوگرم حریف تایلندی خود را با امتیاز ۲ بر یک برد وی سپس مقابل سارا الهلوانی از ایتالیا ۲ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد در این مبارزه مقابل آوداگیج از بوسنی و هرزگوین با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست یافت تا تنها فینالیست ایران در این مسابقات باشد. کیانی در دیدار نهایی هرونووا از جمهوری چک را دو بر صفر و با نتایج ۱۸ بر صفر و ۲۰ بر صفر شکست داد و به مدال طلا رسید.

الهام حقیقی، ساغر مرادی، معصومه رنجبر و یلدا ولی نژاد، چهار بانوی نماینده کشورمان بودند که علی رغم تلاش های خود از این دیدار حذف شدند.

ایسنا