دعا و توصیه روزانه در ماه مبارک به بانوان:

سومین روز مهمانی؛ یک توصیه برای شما

از خوردن گلاب در وعده افطار غافل نشوید، شربت گلاب دارای مواد معدنی خنک کننده مانند سدیم، کلسیم، منیزیم، پتاسیم، سولفور و فسفر است.

اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی فِیهِ الذِّهْنَ وَ التَّنْبِیهَ وَ بَاعِدْنِی فِیهِ مِنَ السَّفَاهَةِ وَ التَّمْوِیهِ‌ وَ اجْعَلْ لِی نَصِیباً مِنْ کُلِّ خَیْرٍ تُنْزِلُ فِیهِ بِجُودِکَ یَا اَجْوَدَ الْاَجْوَدِین‌ 

خدایا، در این روز، مرا هوش و بیداری نصیب فرما و از سفاهت، جهالت و کار باطل دور گردان، از هر خیری که در این روز نازل می‌فرمایی، مرا نصیب بخش، به حق جود و کرمت‌، ای جود و بخشش دارترین عالم.

از خوردن گلاب در وعده افطار غافل نشوید، شربت گلاب دارای مواد معدنی خنک کننده مانند سدیم، کلسیم، منیزیم، پتاسیم، سولفور و فسفر است. در نتیجه تعادل آب در بدن را تنظیم کرده و آن را مرطوب و هیدراته نگه می دارد مخصوصا بعد از یک روز طولانی که فرد روزه گرفته و هیچ گونه نوشیدنی ای مصرف نکرده است. این شربت انرژی بخش بوده و به تقویت معده و روده کمک میکند. همچنین کسانی که دچار بیخوابی هستن در این ماه می‌توانند با مصرف کمی گلاب و اسپری کردن آن به صورت، از تاثیرات آرام بخشی آن بهره مند شوند.

یکی از مهم ترین خواص های گلاب برای رحم، جلوگیری و درمان عفونت می باشد، و همچنین در پیشگیری از فیبروم و تومور رحمی نقش بسزایی دارد.