روایتگری بانوان کرمانشاهی از زنان مقاومت

بانوان کرمانشاهی در غرفه چهاردهمین  نمایشگاه قرآنی استان، راوی مادران مقاومت شدند و بستری را برای کنش های اقشار مختلف بانوان ایجاد کردند تا روایتگر جبهه حق باشند.

افسانه تیر انداز، کارشناس امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: نقش آفرینی زنان غزه چیزی نیست که بتوان براحتی از کنارش عبور کرد، زنانی که درکنار خون عزیزانشان ایستاده اند تا راوی جبهه حق باشند‌‌ و در این راستا بانوان قرآنی کرمانشاه با برپایی غرفه «روایت مادران مقاومت» برای بانوان استان راوی این ایستادگی هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: گرایش سازی و جهت دهی برای بانوان به منظور درک و تحلیل بیشتر جریانات مقاومت از جمله وضعیت حال حاضر غزه و ایجاد بستر مناسب برای کنشگری اقشار مختلف بانوان در سطح اجتماع برای ایجاد بستری ممتد و روایت جبهه حق و مقاومت از اهداف این غرفه می‌باشد. ما بر آن هستیم که از دید زنان روایتگر زنان فلسطینی باشیم.

کارشناس امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد:  از تاثیرات برپایی این غرفه برقراری ارتباط معنوی برای همدلی با محور مقاومت است و ما در این غرفه علاوه بر روایتگری، کنش‌هایی مثل حذف کالای اسرائیلی از طریق مطالبه نه به کالای اسرائیلی و درخواست برای توقف حمایت دولت‌ها از اقتصاد رژیم صهیونیستی تعریف می‌شود.

ایکنا