زن روز یا حمله‌ی فرهنگی؟ صحنه‌گردانی ترکیه در میدان سبک زندگی ایرانیان!

مدیران فرهنگی ترکیه طرح عملیات می‌کنند و مدیران ایرانی مشق خواب؛ این‌بار با عنوانی صریح به اسم زنِ روز!

تهیه‌کنندگان ترک، بعد از پخش «عشق ابدی» از سکوی (پلتفرم) یوتیوب، برای پخش «مسابقه‌ی زن روز» برای مخاطبین ایرانی آماده می‌شوند!

تغییر شیوه‌ی این پول‌پرستان شهوت‌ساز، از پخش‌های ماهواره‌ای به پخش در سکوهای اینترنتی، یک تغییر هوشمندانه و مخاطب‌آفرین است! تهیه‌کنندگان ترک در حالت خوش‌بینانه برای پول این کار را می‌کنند اما در نگاهی واقع‌بینانه نسبت به عملکرد دولتِ همسایه می‌توان آن را جزوی از عملیات هوشمندانه‌ی آتاتورک‌زادگان دانست!

متوهمان امپراطوری عثمانی که سال‌ها با نوع نگرش و عملکردشان سبب شده‌اند مردمان و به ویژه زنان‌شان، خاصیت الگودهی خود را از دست بدهند و بی‌خاصیت شوند، به‌دنبال بی‌خاصیت کردن مردم به ویژه زنان ایرانِ اسلامی هستند!

«مسابقه‌ی زن روز» در پیش‌پرده‌اش (تیزر) اینگونه معرفی می‌شود:
مسابقه‌ای با ده شرکت‌کننده‌ی قوی و باانگیزه در شروع ماجراجویی جدید در ویلای زن روز، در مسابقه‌ی زنانی که به استایل خود باور دارند و می‌گویند کتاب مد را خواهم نوشت، آغاز می‌شود.
این مسابقه همانند مستندمسابقه‌ی عشق ابدی از سکوی یوتیوب منتشر خواهد شد و از قضا تهیه‌کننده این برنامه همان تهیه‌کنندگان ترک عشق ابدی هستند!