نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
اخیرا تیزر جدیدی درباره مزیتهای ازدواج در فضای مجازی فراگیر شده است که واکنش های منفی مخاطبان را به همراه داشت، تیزری که نامناسب و غیر تاثیرگذار خوانده شده و با انتقادات فراوانی مواجه شده است.
برخی از کاربران معتقدند که این تیزر، صرفا آقایان را مخاطب قرار داده و رسما هیچکدام از مزیتهای ازدواج را به بانوان نشان نداده است! در این تیزر مردی خوشبخت معرفی شده و به نقش های اصلی و مهم زن در خانواده هیچ اشاره ای نشده است.
گروه دیگری از کاربران که اغلب از میان خانمها هستند، معتقدند که ارائه محتوا در این تیزر هیچ فرقی با با تبلیغ یخچال و ماشینلباسشویی ندارد. آنها معتقدند که محتوای این اثر، نسبت به زنان توهینآمیز است و انگار میخواهد به آقایان بگوید: «بهتر است به جای اینکه ماشین لباسشویی بخرید، زن بگیرید!»
شاید آنچه باعث شد این تیزر با حجم زیادی از انتقاد مواجه شود، این است که روند ازدواج تنها در قصد و نیت و انتخاب شخص مناسب خلاصه نمیشود و نیازمند فعالیت های موثر فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و… دیگری برای ترویج این مهم در میان جوانان است.
جشنواره فردخت؛ رونمایی ارزش هنر و اعتبار بانوان در طراحی و کالکشن خانواده
اختتامیه جشنواره فردخت؛ پوشاک ایرانی اسلامی بانوان
اعتراض بههنگام «آنل شلین» مقام مستعفی آمریکا
فاطمه اتسوکو هوشینو از کشور ژاپن هستم
چقدر کاربرها منفی نگاه کردن، به نظرم صفای خانواده رو داشت به تصویر میکشید
باتوجه به آنکه نگاه به تولیدات فرهنگی مختلف است ما سعی در بازنمایی آن ها داریم. بیان برخی از نقدها به ارائه آثار فرهنگی خوب منجر خواهد شد.