زنان آمریکایی، ناامیدانه‌تر زندگی می‌کنند

با وجود اینکه در ایالات متحده هزینه بیشتری برای مراقبت‌های بهداشتی صرف می‌شود، امید به زندگی زنان ،۲ سال کمتر از همتایانش است.

نمودار امید به زندگی زنان در بدو تولد در میان مجموعه‌ای از کشورها با درآمد بالا، نشان از امید به زندگی حداقل دو سال کمتر زنان، با وجود مراقبت‌های بیشتر در این کشورها نسبت به  سایر زنان دارد.

امید به زندگی زنان

بنابر آمار و ارقامی که در نمودار بالا ترسیم شده، اطلاعات در دسترس امید به زندگی در بدو تولد در کشورهای مختلف را متفاوت نشان داده است: ۲۰۲۰ در بریتانیا، ۲۰۲۱ در کانادا، کره جنوبی، نیوزلند، ۲۰۲۲ در استرالیا، آلمان، ژاپن، نروژ و ۲۰۲۳ در فرانسه، هلند، سوئد، سوئیس.

امید به زندگی را می‌توان به عوامل متعددی از جمله استانداردهای زندگی، انتخاب‌های سبک زندگی، کیفیت آموزش و دسترسی به خدمات بهداشتی نسبت داد.

نتایج بررسی‌های دیگر نشان دهنده مشکل اصلی دسترسی و مقرون به صرفه بودن در ایالات متحده است.

به طور مثال، احتمال بیشتری برای زنان آمریکایی در مواجه شدن با مشکل پرداخت صورتحساب های پزشکی خود و همچنین صرف نظر کردن از مراقبت‌های مورد نیاز به دلیل هزینه‌ها، در میان کشورهای با درآمد بالا وجود دارد.

در این معیار، وضعیت استثنایی آمریکا احتمالاً ناشی از نزدیک به ۱۰ میلیون نفر نیروی کارزن در این کشور که فاقد بیمه درمانی هستند بوده و همچنین درد سرآفرین بودن پرداخت مبلغ ثابت بیمه شده، برای دریافت خدمات پزشکی خاص و مبلغ بالای بیمه قبل از شروع به پرداخت است.

۱۴ درصد از زنان آمریکایی، فاقد بیمه درمانی بوده که این رقم در میان اسپانیایی تبارها ۲۶ درصد افزایش دارد.

بهره ور نیوز