کنفرانس حمایت از حجاب در هند برگزار شد

صدها نفر از زنان مسلمان در کنفرانسی که توسط جبهه پردیس هند (CFI) در حمایت از پوشیدن حجاب در موسسات آموزشی «منگلور» برگزار شد،شرکت کردند. به گزارش جهان بانو، این زنان شعار «حجاب حق ماست» را سر دادند و همچنین اظهارات Raghupathi Bhat که از طریق یک نماش طنز حجاب را مورد تسمخر قرار داده بود،محکوم کردند. «ان ششی […]

صدها نفر از زنان مسلمان در کنفرانسی که توسط جبهه پردیس هند (CFI) در حمایت از پوشیدن حجاب در موسسات آموزشی «منگلور» برگزار شد،شرکت کردند.

به گزارش جهان بانو، این زنان شعار «حجاب حق ماست» را سر دادند و همچنین اظهارات Raghupathi Bhat که از طریق یک نماش طنز حجاب را مورد تسمخر قرار داده بود،محکوم کردند.

«ان ششی کامور»،کمیسر عالی منگلور در این باره گفت: اگرچه اجازه برگزاری تجمع برنامه ریزی شده از سوی شهرداری داده نشده بود اما دانشجویان تلاش کردند تا کنفرانسی را برای نشان دادن اعتراض خود در این زمینه ترتیب دهند.

فاطمه عثمان، عضو کمیته دولتی جبهه پردیس هند اظهار داشت که دانش آموزان دختر مسلمان از طریق محدودیت در حجاب مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.

وی تاکید کرد که دولت هرگونه نمادهای مذهبی را در کلاس های درس و کالج ها ممنوع کرده است و دختران مسلمان حق داشتن حجاب در منگلور را ندادند.

 چندی پیش نیز کمپین «حجاب حق ماست» در صدر شبکه های اجتماعی هند قرار گرفت.

این اتفاق پس از آن رخ داد که تصمیمی مبنی بر ممنوعیت ورود زنان محجبه به کلاس های درس در برخی از مناطق هند، اتخاذ شد.

شبستان