کارم را کجا شروع کنم؟

کالیفرنیا، کلرادو و نیویورک بهترین ایالت ها برای مشاغل زنانه معرفی شدند داده هایی با تجزیه ی اطلاعاتی بهترین و بدترین محیط ها را برای  برای شروع یا  حتی حفظ کسب و کار زنان را معرفی می کند. بر اساس تجزیه و تحلیل یک شرکت مشاوره مالی به اسم «  Clarify Capital»، کالیفرنیا، کلرادو و […]

کالیفرنیا، کلرادو و نیویورک بهترین ایالت ها برای مشاغل زنانه معرفی شدند

داده هایی با تجزیه ی اطلاعاتی بهترین و بدترین محیط ها را برای  برای شروع یا  حتی حفظ کسب و کار زنان را معرفی می کند. بر اساس تجزیه و تحلیل یک شرکت مشاوره مالی به اسم «  Clarify Capital»، کالیفرنیا، کلرادو و نیویورک سه تا از بهترین ایالت های آمریکا برای مشاغل زنان هستند.

اگرچه هنوز در اقلیت اند، اما مشاغل تحت مالکیت زنان این مناطق در حال افزایش است. بر اساس نظرسنجی سالانه کسب و کار اداره سرشماری ایالات متحده، در سال ۲۰۱۸، مشاغل متعلق به زنان کمتر از ۲۰ درصد از کل مشاغلی را تشکیل می دادند که نیرو استخدام می کردند. اما در آن سال تعداد ۶۸۶۱ کسب‌وکار زنانه  ی بیشتری نسبت به سال ۲۰۱۷ وجود داشت که این افزایش ۰٫۶ درصد را نشان می‌دهد.

دست اندرکاران این مطالعه، «بهترین» ایالت ها را با رتبه بندی شان بر اساس پنج متغیر زیر تعیین کردند: درصد کسب و کارهای کوچک تحت مالکیت زنان، نسبت پرداخت حقوق از زنان به مردان، نرخ بیکاری زنان، تعداد مشاغل تحت مالکیت زنان با درآمد سالانه یک میلیون دلار یا بیشتر و تعداد شرکت های تحت مالکیت زنان به ازای هر ۱۰۰۰۰ ساکن.

بر اساس این مطالعه، کالیفرنیا با امتیاز ۸۰٫۶۸ در رتبه اول قرار گرفت و بیشترین تعداد شرکت‌های تحت مالکیت زنان را با بیش از یک میلیون دلار درآمد در سال دارد.

ایالت گلدن در بین ۵۰ ایالت از نظر برابرترین نسبت حقوق زنان به مردان در رتبه پنجم قرار گرفت و از نظر درصد بیکاری زنان در رتبه پایینی قرار گرفت.

وایومینگ با وجود اینکه در بین ۱۰ شرکت برتر قرار نگرفت، رتبه اول را در طبقه بندی درصد مشاغل تحت مالکیت زنان در این مطالعه و رتبه دوم را در مشاغل تحت مالکیت زنان به ازای هر ۱۰۰۰۰ ساکن کسب کرد.

ورمونت در رتبه اول در متغیر پرداخت حقوق از زنان به مردان قرار گرفت. بر اساس داده های سرشماری ایالات متحده، به ازای هر دلاری که یک مرد به دست می آورد، زنان ورمونت ۸۹ سنت درآمد دارند که شش سنت بیشتر از تبعیض در پرداخت حقوق ملی است.

بر اساس این تحلیل، نوادا که در رتبه ۳۵ این فهرست قرار دارد، ایالتی با بیشترین جهش در کسب و کارهای زنان در ۲۰ سال گذشته با ۸۳ درصد بوده است. و نیز بیشترین کاهش در مشاغل متعلق به زنان در همان دوره زمانی در ویرجینیای غربی رخ داده است که در این مطالعه در رتبه ۵۰ قرار گرفت.