افتتاح اولین مرکز پژوهش های مطالعات اسلامی زنان در یزد

مراسم افتتاحیه مرکز پژوهشی مطالعات اسلامی زنان با حضور کارشناسان ملی برتر حوزه زنان و مسئولین استانی جمعه مورخ ۲۱ اردیبهشت ماه در سالن انقلاب منطقه سه شهرداری یزد برگزار شد.

«منصوره شاکری» رئیس هیئت موسس گروه پژوهشی مطالعات اسلامی زنان در این مراسم گفت: چشم انداز گروه پژوهشی مطالعات اسلامی زنان، مسائل متنوع زن، خانواده و آسیب های اجتماعی او در نظر گرفته شده است و اقداماتی چون برگزاری همایش ها، جشنواره ها، کارگاه های کوتاه آموزشی، نشریه علمی تخصصی، پژوهش های فرهنگی و برگزاری دوره ی پسا دکتری و…از فعالیت های این گروه خواهد بود. با توجه به نیاز کار پژوهشی عمیق و بنیادی در حوزه زنان این گروه تشکیل شد تا با انجام این کار به اقدامات و طرح های فرهنگی حوزه بانوان منجر شود.

وی افزود: پس از برگزاری اولین همایش بانوی هزاره اسلام (بزرگداشت حضرت خدیجه سلام الله علیها) در سال ۱۳۹۸ تا به امروز و با نگاهی متفاوت به نیاز و مشکلات امروزه بانوان در مسائل مختلف سطح استان و ملی این اتفاق رقم خورد. امیدواریم با توکل بر پروردگار منان و با کمک بانوان تاثیرگذار بیش از پیش اثرگذاری بانوان را شاهد باشیم. همچنین از حضور پژوهشگران،صاحب نظران و فعالان امور بانوان در گروه استقبال می کنیم.