هفته مُد نیویورک انسانیت زنان را زیر سوال برد

شعار «زن، زندگی، آزادی» در هفته مد نیویورک انسانیت بانوان را زیر سؤال برده است.
مد

سهیلا قدسی‌زاده، طراح مد و لباس می گوید: این ر‌هایی تا از بین بردن‌ شأن و منزلت زن ادامه دارد، بنابراین مواظب باشیم که تبعیت از هر مدی عقلانی نیست. من فقط چند نمونه از عکس‌های هفته مد نیویورک را برای شما به عنوان مخاطب به اشتراک گذاشتم، آیا انسانیتی در این مد‌ها می‌بینید؟

این همان دشمنی است که می‌خواست صدای زن مسلمان را به دنیا برساند، غافل از اینکه صدای بانوان ایرانی با حجاب، پوشش و حفظ سنگر خانواده به دنیا رسیده است.

زنان در غرب به عنوان برده جنسی شناخته شده‌اند که خرید و فروش می‌شوند و این هرزگی تا نابودی زن پیش می‌‎رود. پیروی از مد باید تا جایی پیش رود که‌ شان، منزلت و انسانیت زن از بین نرود، همان‌طور که در تصاویر می‌بیند دیگر انسانیتی در این مد‌ها دیده نمی‌شود.

اگر به نمایشگاه‌های مد و لباس در کشور نگاهی بیندازید، مهمترین مؤلفه در این نمایشگاه‌ها حفظ ارزش و منزلت زن است، چیزی که در غرب وجود ندارد و از نداشتن آن ضربه خورده است.

قدسی زاده: با گذر زمان متوجه می‌شویم که غرب برای زن هیچ ارزش و منزلتی قائل نیست و فقط می‌خواهد با شعار‌های ضد حقوق بشرانه ابتدا زن مسلمان ایرانی را ناامید کند و سپس آن را به تباهی بکشاند. لباس هر فرد نشان‌دهنده شخصیت آن است، بنابراین برای پیروی از مد ابتدا عقلانی فکر کنیم و با تدبیر به تبعیت از آن برویم.

تیتر یک