روایتی از جهان بانو در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، غرفه جهان بانو برای اولین بار در این گردهمایی حضور به عمل آورد و به معرفی فعالیت های خود پرداخت.

از اولین روز نمایشگاه کتاب، غرفه جهان بانو در سالن رسانه های دیجیتال میزبان بانوان بوده و به جذب خبرنگار اقدام کردند. حتی در این طرح شماری از آقایان نیز به حوزه خبرنگاری تمایل نشان داده و برای همراهی در این مسیر اعلام آمادگی کردند.

این پایگاه خبری تحلیلی، تنها پایگاه خبری سه زبانه فعال در حوزه زنان و خانواده بوده و در این راستا اخبار، همایش، یادداشت‌ها و موضوعات روز ایران و جهان را پوشش می‌دهد.

دکتر مهدی اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند رئیس نمایشگاه کتاب و علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت نیز از این غرفه بازدید کردند و حاضران در غرفه به معرفی مجموعه و فعالیت های خود پرداختند.

در بخش دیگری سردبیران و اعضای گروه عربی و انگلیسی جهان بانو با مراجعه به غرفه های دیگر ملل به معرفی و جذب مخاطبان از ملیت‌های مختلف پرداختند.

گفتگو چهره به چهره با علاقه‌مندان، ثبت نام بانوان و آقایان علاقه‌مند به حوزه خبرنگاری و برقراری ارتباط با ناشران حوزه بین‌الملل بخشی از این فعالیت‌ها در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می باشد.

در آخر نیز از تعدادی از بانوان حاضر در نمایشگاه سوالاتی در خصوص چالش ها و دغدغه های یک زن در جامعه امروز پرسیده و مصاحبه گرفته شد.

جهان بانو