در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همراه جهان بانو باشید:

جذب بانو خبرنگار در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

سی‌وپنچمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 19 اردیبهشت سال جاری با شعار «بخوانیم و بسازیم» فعالیت خود را آغاز کرده و تا 29 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت..

میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور هند می باشد و ثبت‌نام ناشران در حوزه داخلی و خارجی از اسفند ماه ۱۴۰۲ انجام شده بود که شبستان مصلای امام خمینی(ره) به عنوان بخش ناشران عمومی بیشترین استقبال را داشته است.

علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران با اشاره اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یک فعالیت و همگرایی جمعی است گفت: این نمایشگاه الگوی مدیریت مشارکت در بین رویدادهای کشور است که برای برگزاری آن قریب به ۷۰ دستگاه دخیل هستند. بخش مجازی این دوره از نمایشگاه همچنان فعال است و مردم از سراسر کشور می‌توانند از نمایشگاه استفاده کنند.

در این دوره از نمایشگاه مانند ادوار گذشته برنامه‌های روزانه فرهنگی و نشست های مختلف برای علاقه مندان و بازدیدکنندگان برگزار می گردد.

امسال این توفیق نصیب شد تا پایگاه خبری تحلیل سه زبانه جهان بانو سهمی از حضور خود در این نمایشگاه داشته باشد.

در کنار معرفی فعالیت های متعدد پایگاه و تهیه گزارش های خبری، جذب بانو خبرنگار از سراسر ایران یکی از فعالیت های مورد توجه رسانه خبری جهان بانو برای هر سه بخش فارسی، انگلیسی و عربی می باشد که علاقه مندان می توانند علاوه بر دریافت فرم ثبت نام جذب خبرنگار از محل اصلی غرفه به صورت اینترنتی برای فعالیت در این بخش ثبت نام داشته باشند تا بعد از بررسی های لازم از برگزیدگان برای همکاری دعوت به عمل آورده شود.

علاقه مندان برای ثبت نام بانو خبرنگار کلیک کنند.

آدرس غرفه

در مصلی امام خمینی(ره) درب اصلی و شماره یک مصلی، نرسیده به شبستان، رواق شرقی طبقه فوقانی بخش کودک و نوجوان، سالن ناشران دیجیتال از ۱۹ الی ۲۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۸ شب میزبان شما هستیم.