«به نام زن به رنگ انسان» فقط زنانه نیست

دریا شفیعی نقاش و برپا کننده نمایشگاه به نام زن به رنگ انسان گفت:این نمایشگاه دو نفره با همکاری فرزانه جعفری قرار است برپا شود. عنوان این نمایشگاه «به نام زن به رنگ انسان» انتخاب شده چرا که هر دو نفر زن هستیم و طبیعی است که ایده‌ها و دیدگاه‌های خودمان را دنبال کنیم.
نمایشگاه نقاشی

دریا شفیعی نقاش اصفهانی درباره نمایشگاه نقاشی جدید خود گفت: نگاه به همه آثار جنسیتی نیست چون به دنبال «به نام زن» به رنگ انسان آمده است، بنابراین رویکرد، انسان‌محور است هر چند به زن و ابعاد شخصیتی او نزدیک‌تر است، چرا که ما زن هستیم و با ذهنیت و ایده‌های زنانه این کارها را خلق کرده‌ایم.

دریا شفیعی با اشاره به برپایی نمایشگاه «به نام زن به رنگ انسان»، گفت: این نمایشگاه دو نفره با همکاری فرزانه جعفری قرار است برپا شود که در آن ۲۶ اثر دو نفره که مربوط به فعالیت‌های هنری سه سال اخیر بوده به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به جدی بودن هنر نقاشی در زندگی و فعالیت هر دو نفر، افزود: عنوان این نمایشگاه «به نام زن به رنگ انسان» انتخاب شده چرا که هر دو نفر زن هستیم و طبیعی است که ایده‌ها و دیدگاه‌های خودمان را دنبال کنیم.

هنر جایگاه خاصی در جامعه دارد، به‌ویژه اینکه زنان هم می‌توانند در این عرصه بدرخشند. در حقیقت زنان زیادی هستند که هنر را دوست دارند، به دنبال هنر می‌روند و هنر در زندگی آنها جاری است.

وی که در سبک نقاشی مدرن و رنگ و روغن کار می‌کند، اضافه کرد: نگاه به همه آثار جنسیتی نیست چون به دنبال عبارت «به نام زن» به رنگ انسان آمده است، بنابراین رویکرد انسان‌محور است هر چند به زن و ابعاد شخصیتی او نزدیک‌تر است؛ چرا که ما زن هستیم و با ذهنیت و ایده‌های زنانه این کارها را خلق کرده‌ایم. نیمه اول زن و نیمه دوم انسان بودن است که مهم‌تر است.

 نمایشگاه «به نام زن به رنگ انسان» سیزدهم آبان‌ماه در گالری اکنون واقع در خیابان مارنان افتتاح شده است و تا هجدهم آبان‌ماه ادامه دارد.

ایمنا