نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
فیلم «کجپیله» ساخته هاتف علیمردانی، با شگردی مبتذل سعی دارد تابوشکنی را با هنرنمایی اشتباه بگیرد. الناز شاکردوست با گریمی مردانه و نقشآفرینی در کنار بازیگران زن دیگر مانند نعیمه نظامدوست، نه یک دستاورد هنری، بلکه نمایش ملالآوری است که مرزهای اخلاقی را به چالش میکشد.
این اثر با تظاهر به خلاقیت، در واقع از شوک بصری و ابهام جنسیتی بهره میبرد تا روابط خصوصی را در قالب بیحیایی عادیسازی کند. وقتی کارگردان، زنی را در کسوت مرد به تصویر میکشد و روابط صمیمانهای را با زنان دیگر نمایش میدهد، هدفی جز تحریک حس کنجکاوی و تخطی از هنجارهای اخلاقی جامعه ندارد.
این قبیل اقدامات نه تنها افق تازهای به سینمای ایران نمیگشاید، بلکه با زیر پا گذاشتن ارزشهای فرهنگی و اجتماعی، ریشه به تیشه خانواده ایرانی می زند. سینمایی که به جای روایت عمیق و اصیل، به مرزشکنیهای سطحی متوسل میشود، در نهایت تنها به ابتذال هنری دامن میزند.
جهانبانو
گفتگوی جهانبانو با بانوان حاضر در مسیر مشایه
آشنایی با اولین موکب بین المللی زنانه
جملات کوتاه برای تشکر از بانوان خادم عراقی
چند توصیه برای مادران جهت در پیادهروی اربعین
به پاس ۱۰۰۰ روز خدمت
جریان مقاومت، جریانی است که باید همچنان خون تازه در آن دمیده شود
سختترین و سوزناکترین درد بشر، درد فراق است
مردم خوب میدانند چه کسی خدمتگزارشان است
یادبود بانوان آمل برای شهید رئیسی و شهدای خدمت