اطلاعات دقیق موکب های ویژه بانوان در پیاده روی اربعین

در این موکب‌ها خدمات مختلفی از اختصاص اتاق «کودک و مادر»، مهد و اتاق بازی کودکان، توزیع بسته‌های بهداشتی ویژه خانم‌ها، خدمات درمانی و پزشکی، توزیع بسته‌های فرهنگی، خدمات طب ایرانی ـ اسلامی و ترجمه و... به بانوان ارائه می‌شود.

مجید نامجو دبیر کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین حسینی(ع) اطلاعات مربوط به ۱۰۰ موکب خدمت‌رسانی ویژه بانوان را در اربعین حسینی در شهرهای در مسیر زائران، شهرها و پایانه‌های مرزی ایران و عتبات عالیات اعلام کرد.

سال گذشته و برای نخستین بار اقدام به تجمیع اطلاعات مواکب که به‌طور ویژه مشغول به خدمت‌رسانی به بانوان بودند شد که بیش از ۱۵۰ موکب تخصصی بانوان از سراسر کشور مورد شناسایی قرار گرفت که در راهپیمایی عظیم اربعین در شهرهای مختلف ایران و عراق و در مسیرهای مواصلاتی شهرهای زیارتی عراق و به‌طور خاص نجف و کربلا و طریق مشایة الحسین(ع) حضور و مشارکت فعال دارند و مدیر اجرایی در صدور پروانه موکب بانوان بزرگوار کشورمان هستند.

در سال جاری از اقدامات بسیاری برای به‌روزرسانی اطلاعات مرتبط با مکان و نحوه خدمت‌رسانی مواکب خدمت‌رسانی به بانوان در دستور کار قرار گرفت که تا امروز اطلاعات قریب به ۱۰۰ مورد از این مواکب بروزرسانی شده است.

برای دریافت فایل حاوی اطلاعات مرتبط با نام، محل استقرار و نوع خدماتی که مواکب حسینی ویژه بانوان در مراسم اربعین حسینی ارائه می‌دهند، اینجا کلیک کنید.