۱۳ مرکز کارآفرینی بانوان در لرستان افتتاح می شود

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان گفت: 13 مرکز کارآفرینی بانوان همزمان با دهه فجر در استان لرستان افتتاح می‌شود.
کارآفرینی

مریم سپهوند گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، هشت عنوان برنامه توسط بسیج جامعه زنان اجرا می‌شود که یکی از مهمترین این برنامه‌ها، افتتاح ۱۳ مرکز کارآفرینی ویژه بانوان است.

وی افزود: تاکنون سه مرکز کارآفرینی بانوان با هدف اقتصاد مقاومتی در استان افتتاح شده و در دهه فجر امسال نیز ۱۳ طرح دیگر افتتاح می‌شود که مجموع این مراکز به ۱۶ مرکز افزایش می‌یابد.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان عنوان کرد: همچنین دوره توانمندسازی مربیان مهدهای قرآن، نشست کنشگران فرهنگی با مضوع زیست عفیفانه، جریان سازی و تولید محتوای رسانه‌‌ای با موضوع نقش بانوان در پیروزی انقلاب برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در این ایام برگزار می‌شود، اعزام راویان به مدارس دخترانه است تا به نقش بانوان در عرصه‌های مختلف و پیشرفت‌هایی که بانوان طی این سالها کسب کرده‌اند، بیان شود.

سپهوند خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات برای دختران با محوریت خاطرات پدربزرگ و مادربزرگ، دیدار با زنان مبارز و نقش آفرین در پیروزی انقلاب، مراسم جشن و قصه‌گویی در مهدهای قرآنی و حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از مهمترین برنامه‌هایی دهه فجر در استان است.

 سفیرافلاک