خاطره نگاری روزانه از قطر:

طعم شیرین پیروزی با یک روایت غیرتمندانه 

من که از این خصلت شریف مرد هموطن به وجد آمده بودم از ایشان تشکر کرده و دلیل جابجایی خود در بین تماشاگران را برای ایشان توضیح دادم تا با خیال راحت‌تری ادامه بازی را بر روی صندلی پی بگیرد!

دوحه قطر امروز میزبان بازیکنان قدرتمند ایران و هنگ‌کنگ در قالب جام ملت‌های آسیایی است و سیل هواداران ایرانی و حتی از سایر کشورها از ساعت‌ها قبل از شروع بازی به سوی ورزشگاه، شور و هیجان وصف ناشدنی را به نمایش گذاشته و برای ثبت خاطرات این حضور شورآفرین از قاب دوربین در بین سکوهای تماشاگران حرکت می‌کنم و با دیدن چهره‌های امیدوار به برد پُر گل دیگر در مصاف با تیم توانمند هنگ‌کنگ، شادی مضاعفی در جانم تزریق می‌شود!

صدای طبل‌ها و فریاد تشویق گرانه از همان ابتدای بازی روحیه خوبی را به تیم ما بخشیده و با هر فرصتی که برای گلزنی آنان در زمین بازی رخ می‌دهد فریادها به اوج خود می‌رسند!

با توجه به بازی‌های ماه‌های اخیر با این تیم، آنالیز کامل مربی از عملکرد آنان در بازی مشهود است و با این اوضاع در آستانه عبور از دروازه صعود به مرحله بالاتر قرار داریم!

همانطور که در میان انبوه جمعیت حاضر در ورزشگاه برای شکار لحظه‌های ناب از لنز دوربین جابجا شده و سعی داشتم بهترین‌ها را ثبت کنم، مرد ایرانی که پرچم کشورمان را با خود همراه کرده بود به گمان اینکه جای مناسبی برای تماشای بازی پیدانکرده‌ام با احترام خاص مردان غیرتمند ایرانی برای بانوان سرزمین‌شان، از صندلی بلند شده و من را به نشستن در جایگاه خود دعوت کرد تا بتوانم بازی را تماشا کنم!

من که از این خصلت شریف مرد هموطن به وجد آمده بودم از ایشان تشکر کرده و دلیل جابجایی خود در بین تماشاگران را برای ایشان توضیح دادم تا با خیال راحت‌تری ادامه بازی را بر روی صندلی پی بگیرد!

رفتار این غیور مرد ایرانی که هنوز هم در رگ‌های مردان من می‌جوشد، دیوار دفاعی تهاجم افکار پوچ غربزده ها بوده و دارا بودن این صفت قدرت بخش، حربه دشمن در غیرتمندی بر بانوی ایرانی را بی‌اثر ساخته و امنیت و بازدارندگی و تاب آوری در جامعه و به‌ویژه زنان را به ارمغان می‌آورد!

بازتاب این حرکت ارزشمند در صحنه بازی تیم ملی که نمادی از غیرت اقوام مختلف ایران در سطح بین‌المللی است نشان دهنده رسوایی غرب در نمایش نقض حقوق بشر زنان ایرانی در رسانه های دروغ پراکنی و فریب‌دهنده آنها در دنیا بوده و نقطه عطفی در تثبیت غیرت آگاهانه ملتی است که مظهر غیرت و شجاعت در میدان مبارزه است!