استقبال بازدیدکنندگان از ایده بانو خبرنگار

ایده جذب خبرنگار برای بازدیدکنندگان آنقدر جذاب بود که افراد زیادی را با خود همراه کرد.

طرح جذب خبرنگار برای بازدیدکنندگان آنقدر جذاب بود که بسیاری را با خود همراه کرد و بر خلاف نامش که در ابتدا بانو خبرنگار نام گرفت به دلیل استقبال مردان از این طرح، جنسیت را مانعی بر سر حضور افراد در این حوزه قرار نداد. 

به طوری که بسیاری از این افراد تصمیم به پرکردن فرم‌های کاغذی روی میز ورودی غرفه گرفتند و با ذوقی فراوان از حضور در حیطه علاقمند‌ی شان ما را هم به سر ذوق آورده و از طراحی این ایده در فرصتی محدود برای رسیدن به زمان حضور در نمایشگاه کتاب تهران راضی باشیم.

برای ثبت نام در طرح جذب خبرنگار از سراسر ایران کلیک کنید

دختر نوجوان با لباس هایی که شور نوجوانی را داشت همراه مادر و عمه خود از چرایی حضورمان در آنجا پرسیدند و به محض شنیدن “جذب خبرنگار” چشمانش برق شادی را مهمان نگاه‌مان کرد تا رنج خستگی این روزها جای خود را به دلگرمی بدهد و حال دل‌مان بهاری شود.

وقتی مهارت هایش را روی فرم تایید می‌کرد فهمیدیم از قبل برای اهداف و آرزوهایش زمینه سازی کرده و مثل برخی از همسن‌ها درگیر غفلت حضور در فضای مجازی در دسترس گوشی و تبلت و… نشده است و اتفاقاً تکنولوژی را در مسیر اهداف بهتر آموخته و نقشه راه‌ خود را گوشه ذهن خلاق و پرشور نوجوانی‌‌اش ثبت نموده و حالا دری برای ورود جدی و عالمانه به دنیای آینده یافته بود.