حمله عناصر ضد انقلاب به زنان در مراکز رای‌گیری در خارج از کشور

عناصر ضد انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری با کشیدن روسری از سر زنان و به کار بردن الفاظ رکیک، چهره بدون روتوش خود از پس شعار «زن زندگی آزادی» را نشان دادند.

حمله و اهانت به ایرانیان خارج از کشور در مقابل کنسولگری‌ها، مراکز رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم و سفارتخانه‌ها یک درگیری ساده و فحاشی از طرف عناصر ضد انقلاب نبود، بلکه تقابل دو رویکرد سلطنت‌طلبان و منافقان با جمهوری اسلامی ایران بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌دنبال نابودی این نهضت مردمی بودند.

حملات فیزیکی، کشیدن روسری از سر زنان و فحاشی از طرف افرادی صورت گرفت که خود را مدعی آزادی بیان می‌دانند و هواداران جمهوری اسلامی را متحجر می‌نامند.

پس از اینکه این اتفاقات در مقابل کنسولگری‌ها و سفارتخانه‌های ایران در کشور‌های مختلف غربی رخ داد، برخی از عناصر ضد انقلاب به دلیل ایجاد مزاحمت برای رای‌دهندگان بازداشت شدند، با این وجود باز هم شاهد تجمعات و فحاشی‌های آنها بودیم.

در این بین نباید از حضور زنان و مردان رای‌دهنده غافل باشیم که علی رغم فضای ناامن خیابان‌های منتهی به رای‌گیری و احتمال حمله افراد سلطنت‌طلب بازهم از دادن رای برای سربلندی ایران دریغ نکردند.

حمایت رسانه‌های ضد انقلاب از حمله به رای‌دهندگان از جمله زنان

حضور ایرانیان خارج از کشور در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در حالی افزایش یافته است که رسانه‌های معاند مانند ایران اینترنشنال در برنامه‌هایشان اعلام کردند که در برابر مراکز اخذ رای از حضور فحاشان حمایت می‌کنند و با فرستادن گروه‌های خبری حمله‌ها و مزاحمت‌های آن‌ها را پوشش می‌دهند.

نکته جالب از حضور ایرانیان در خارج از کشور در دور دوم انتخابات رای دادن ایرانیان مقیم کانادا بود. کانادا اجازه ورود صندوق‌های رای انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را به خاک خود نداد، با این حال این موضوع باعث نشد که ایرانیان مقیم این کشور در انتخابات شرکت نکنند.

محمودی مسئول برگزاری انتخابات در خارج از کشور در روز برگزاری انتخابات دور دوم ریاست‌جمهوری چهاردهم اعلام کرد این امکان فراهم شده است تا ایرانیان مقیم کانادا با حضور در سه نقطه در مرز کانادا و آمریکا در انتخابات حضور پیدا کنند.

درماندگی براندازان از انتخابات

استقبال ایرانیان مقیم کانادا باعث شد تا چنین اقدامی توسط وزارت خارجه برای حضور ایرانیان مقیم این کشور در انتخابات فراهم شود. این موضوع نشان‌دهنده آن است که ایرانیانی که به کشورشان علاقه دارند تا چه اندازه سرنوشت ایران برایشان مهم است، چراکه حضور در مرز‌های آمریکا برای رای دادن مستلزم طی مسافت چند صد کیلومتری است.

انتخابات برای عناصر ضد انقلاب مانند استخوان در گلو است چراکه آنها چه تجزیه‌طلب، چه سلطنت‌طلب و چه منافق انتخابات را در حیات سیاسی خود ندیده‌اند، در نتیجه همیشه در برابر جمهوری اسلامی ایران که از ابتدای تشکیل تا به امروز همواره انتخابات برگزار کرده دچار عصبانیت می‌شوند.

اعضای اپوزیسیون با کشیدن روسری از سر زنان و فحاشی به رای‌دهندگان پرده از چهره بدون روتوش خود برداشتند تا مردم به ماهیت این افراد پی ببرند. ماهیتی که خود را در پشت شعار «زن زندگی آزادی» پنهان کرده بود و حالا یک‌بار دیگر با اقدامات زن ستیزانه و غیر انسانی خود را به مردم معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان