معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان:

شهیده فاطمه نیک سرآمد والای تاثیرگذاری زنان هرمزگان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان گفت: شهیده فاطمه نیک سرآمد والای تاثیرگذاری زنان هرمزگان است.

احسان کامرانی عصر یکشنبه در اولین کنگره زنان و بانوان تاثیرگذار هرمزگان که با حضور جمع کثیری از بانوان فعال در حوزه های مختلف در بندرعباس برگزار شد. با گرامیداشت یاد و خاطره مادران، همسران و دختران گرانقدر شهداء از حضور بانوان و زنان فرهیخته استان در این گردهمایی قدردانی کرده و گفت: هرمزگان مادران و زنان پرافتخار بسیاری دارد که شهیده فاطمه نیک سرآمد آنان است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب افزود: گام دوم انقلاب نقشه راه همه بویژه جوانان ایران اسلامی است که مورد توجه اکید رهبر فرزانه انقلاب هستند و بدون هیچ خط کشی جنسیتی ایشان کادرسازی و تربیت جوانان را بعنوان عناصر مهم تمدن سازی مورد تاکید قرارداده اند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان، حضرت فاطمه سلام الله را الگوی مسلمانان در حفظ ولایت و نوع دوستی برشمرد و ادامه داد: هر توسعه ای در جهان مدیون نیروی انسانی کارآمد آن است که در خانواده تحت تربیت مادران فرهیخته پرورش یافته و توانسته اند در جامعه اثرگذار باشند کما اینکه زنان و بانوان باتوجه به دانش و کارآمدی شان در فعالیت های گوناگون اجتماعی توفیقات بیشتری را رقم زده اند.

وی باتاکید بر مزیت های طبیعی، جغرافیایی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، علمی، صنعنی و معدنی هرمزگان گفت: هرمزگان از ۵۳ کشور جهان بزرگتر و از بیش از ۸۵ کشور دنیا هم پرجمعیت تر است و با ۵۲ مرکز دانشگاهی، جزء استان های مهم کشور بویژه در تربیت نیروی انسانی و کادرسازی بشمار می رود که سهم بانوان و زنان در این بین خیره کننده است.

معاون استاندار و عضو هیئت علمی دانشگاه هرمزگان شکست شرمگینانه دشمنان ایران در اتفاقات اخیر را نشآت گرفته از قدرت دشمن شناسی زنان کشور دانست و اظهارداشت: دشمنان ایران اسلامی از قدرت و ولایت مداری و وطن دوستی زنان ما غافل بودند و پس از شکست مفتضحانه در عرصه تفرقه افکنی باز نوک پیکان کینه را به سمت دختران دانش آموز نشانه گرفتند که با هوشیاری دوباره مادران و دختران تیرشان به سنگ خورده است.

مهر