ما زودتر صدای پزشکیان را شنیدیم

زهرا بهروز آذر در گفتگوی خود قبل از دور دوم انتخابات با اشاره به عدم استقبال زنان برای شرکت در انتخابات گفت: زنان این دلخوری را با نیامدن پای صندوق‌های رای نشان دادند و ما نیز در ستاد آقای پزشکیان صدای زنان را شنیدیم. امیدوارم بقیه هم این مطالبات را شنیده باشند.

مسعود پزشکیان، رییس جمهور زهرا بهروز آذر را به سمت معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری منصوب کرد.

او در زمان مدیریت پیروز حناچی، شهردار اسبق تهران، سرپرست اداره کل امور زنان شهرداری تهران بود و پیش از آن نیز ریاست مرکز آمار و رصد شهری تهران را بر عهده داشت.

پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، بهروز آذر از طرف معاونت زنان ستاد مسعود پزشکیان در یک نشست خبری در خصوص مشارکت نکردن مردم در دور اول انتخابات به ویژه زنان گفت: زنان بسیاری از مواقع متوجه می‌شوند که حقوق اولیه آن‌ها مورد بی‌توجهی قرار گرفته است. رفتارهایی که در این مدت با زنان شده، آن‌ها را ناراحت کرده است. زنان این دلخوری را با نیامدن پای صندوق‌های رای نشان دادند و ما نیز در ستاد آقای پزشکیان صدای زنان را شنیدیم. امیدوارم بقیه هم این مطالبات را شنیده باشند. شاید واژه مناسبی نباشد با این حال، واقعیت این است که افراد سرشناس در انتخابات شرکت نکردند و احساس می‌کنند که در مقاطعی تنها ماندند.

وی افزود: البته پس از دور اول انتخابات متوجه شدیم مشارکت افزایش پیدا کرده است، با این وجود ما انتظار بیشتری داریم. ما تلاش می‌کنیم به این گروه از جامعه بگوییم که خواسته‌های شما را درک می‌کنیم و به شما حق می‌دهیم. با شما همدل هستیم، شاید خودمان هم پیش از مشخص شدن نامزدی آقای پزشکیان موضعی شبیه به شما داشتیم، اما ما کمی زودتر توانستیم احساس امیدواری کنیم و به مسیر مسعود پزشکیان پیوستیم.

بهروزآذر بیان کرد: در روزهای سخت سال ۱۴۰۱ که کسی صدای جامعه بانوان نبود، آقای پزشکیان کسی بود که در مجلس ایستاد و بدون هیچ ترسی خواسته‌های زنان ایرانی را مطرح کرد، حالا ما داریم صدای او را می‌شنویم.

خبر آنلاین