۸۰ درصد مشاغل خانگی گلستان به بانوان اختصاص دارد

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استان گلستان با تاکید بر حمایت حداکثری از رونق کارگاه‌های خرد و کوچک خانگی زنان گفت: ۸۰ درصد مشاغل خانگی گلستان به بانوان اختصاص دارد.

بانوان گلستان با سرعت در حال حرکت به سمت تولید و گرفتن نبض بازارهای داخلی هستند که تلاش های صورت گرفته از سمت امور زنان و خانواده این استان سعی می‌شود که با فراهم‌کردن بستر مناسب علاوه بر استمرار این شرایط، این تولیدات به بازارهای خارجی نیز راه پیدا کند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استان گلستان با تاکید بر حمایت حداکثری از رونق کارگاه‌های خرد و کوچک خانگی زنان گفت: ۸۰ درصد مشاغل خانگی گلستان به بانوان اختصاص دارد

۲۴ هزار بانو در ادارات و نهادهای دولتی گلستان و انتصاب ۷ درصدی از مدیران استان به زنان از نمونه شرایط زنان این استان بوده که با توجه به توانمندی و خلاقیت بالایی بانوان گلستان این رقم باید افزایش پیدا کند.

بانوان با بینش خانواده‌گرایی همراه با مسئولیت اجتماعی پیشران و تاثیرگذار عرصه‌های مختلف جامعه هستند.

زیست عفیفانه از جمله رهاورد انقلاب اسلامی برای زنان ایرانی بود که رسانه‌ها باید با معرفی نفرات شاخص و برتر به این ابعاد بیشتر بپردازند.

در ایام دهه فجر۱۵۰ همایش، ۱۴۸ نشست، ۱۳۱ کارگاه آموزشی، نمایشگاه‌های مختلف به همراه تقدیر از بانوان و خانواده های نمونه برگزار می‌شود.

ایرنا