سر بریدن زن عربستانی در حاشیه رسانه ها قرار گرفت

به تازگی فیلمی در ارتباط با ذبح یک زن عربستانی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و به صورت عمومی دست به دست می شود.

پوشش رسانه ای حوادث اخیر در ایران و تشویق و تحریک افراد به تخریب اموال عمومی با هدف ناامن سازی کشور، توسط رسانه های خارجی یکی از راهبردهای دشمنان برای ضربه زدن به ایران محسوب می‌شود. یکی از شبکه های خبری که در این زمینه پرتلاش بوده و همواره سعی دارد چهره‌ای سیاه و منفی از ایران نشان دهد، شبکه ایران اینترنشنال است.

این شبکه که با حمایت مالی و هدایت برنامه سعودی ها علیه ایران به فعالیت می‌پردازد، به اندازه‌ای در سیاه نمایی اوضاع و شرایط ایران اغراق می کند که در مواردی با اعتراض کارشناسان این شبکه مواجه می شود.

واقعیت امر این است اصطلاحی را که می توان برای این شبکه معاند بکار برد، دلالی خبری است و گردانندگان آن نیز دلالان خبری هستند؛ دلالانی که سعی در ارائه اخبار فیک و نادرست دارند و از این طریق به دنبال خرید مخاطب هستند. یکی از مواردی که رسانه‌های این چنینی به دنبال القاء آن هستند این است که در ایران حقوق بشر رعایت نمی شود و ساختار سیاسی دائما در حال نقض آن است.

در واقع دستور العمل جهانی سازی این گزاره، پروژه فشار و ایران هراسی که سعودی ها نیز در عرصه سیاسی به دنبال آن هستند، توسط بازوی رسانه ای آنها در شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال دنبال می شود.

دلیل و گواه ادعای مطرح شده در این باره سیاست یک بام و دوهوای این شبکه رسانه ای است؛ به عنوان مثال به تازگی فیلمی در ارتباط با ذبح یک زن عربستانی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و به صورت عمومی دست به دست می شود. نکته قابل توجه در رابطه با این فیلم انجام عمل غیرانسانی ذبح در خیابان آن با حضور مجریان قانون و به صورت قانونی می باشد.

حال سوال اینجاست که چرا مزدوران اجیر شده حقوق بشر شبکه ایران اینترنشنال نسبت به این اتفاق واکنشی ندارند و آن را پوشش رسانه ای نمی دهند و آن را تحلیل و مردم را ترغیب به اغتشاش و اعتراض نمی کنند؟ مسئله ای که در رابطه به ماجرا مهسا امینی توسط ایران اینترنشنال جنجال رسانه ای می شد چرا در ارتباط با ذبح این زن عربستانی صورت نمی گیرد؟ مگر حقوق بشر ممیزی دارد؟ اگر رسانه ای مستقل هستید (که بر همه عیان است مستقل نیستید، وابسته اید و مزدور) چرا سکوت کرده اید؟ چرا نسبت به ذبح یک زن آن هم بصورت قانونی با حضور مجریان قانون در این رخداد ناگوار معترض نیستید؟ همه می دانند که شما پیاده نظام رسانه ای اربابی هستید که در پستو نشسته است و نظاره گر تفرقه افکنی هایتان برای ایران است.