سوءاستفاده جنسی زوج همجنسگرا از فرزندان خود در آمریکا

نیویورک پست گزارش کرد یک زوج همجنس گرا در ایالت جورجیا در آمریکا که متهم به آزار دو پسرخوانده خود و سوءاستفاده از آن‌ها برای ضبط فیلم‌های مستهجن شده بودند، فرزندان خود را به اعضای یک باند پدوفیل محلی منتقل کردند.

تحقیقات چند ماهه توسط پایگاه خبری تاون هال نشان داد که زوج همجنسگرا به نام های ویلیام دیل زولاک ۳۳ ساله و زاخاری جاکوبی زولاک ۳۵ ساله از شبکه‌های اجتماعی برای تن فروشی دو پسر خود که دانش‌آموز ابتدایی هستند، استفاده کرده‌اند. ویلیام زولاک، کارمند دولت و زاخاری زولاک، بانکدار در اوت ۲۰۲۲ به جرایم کودک آزاری، بهره کشی جنسی از کودکان و وادار کردن کودکان به روسپی گری متهم شدند، اما تحقیقات بیشتر، جزییات تکان‌دهنده‌ای از آزار و اذیت پسران را نشان می‌دهد.

این زوج پسران خود را که در حال حاضر ۱۲ و ۱۰ ساله هستند، در اختیار دو مرد دیگر در یک گروه پدوفیلی قرار داده‌اند. هانتر کلی لاولس یکی از این مردان است. او در اعترافات خود به بازرسان گفت که زاخاری – که در بیوگرافی اینستاگرامش خود را به عنوان “پدر دو پسر فوق العاده ما” و یک “فعال” توصیف کرده است – او را چندین بار دعوت کرد تا در آزار جنسی پسرها شرکت کند.

خانواده زولاک کودکان را از یک آژانس فرزندخواندگی با نیازهای ویژه مسیحی به فرزندی پذیرفتند. این پسران کلاس سوم و چهارم بودند که والدین همجنسگرای آن‌ها در تابستان سال ۲۰۲۱ دستگیر شدند.

پلیس در آن زمان اعلام کرد نمایندگان در پاسخ به گزارش‌هایی مبنی بر اینکه مردی در حال دانلود کردن پورن کودکانه است، به خانه‌ای در لوگانویل یورش بردند، جایی که شواهدی یافتند که نشان می‌داد این زوج در حال انجام اعمال توهین‌آمیز جنسی و فیلم‌هایی هستند که این سوءاستفاده را مستند می‌کند.

براساس گزارش پایگاه خبری تاون هال، خانواده زولاک اعتراف کرد که مطالب آزار جنسی کودکان را برای چند نفر ارسال کرده است. این زوج در جامعه محلی LGBTQ فعال بوده‌اند. به گزارش دیلی وایر، نشریه برجسته دگرباشان جنسی Out از آن‌ها خواسته بود تا عکس هایشان در وب سایت خود قرار دهد.

پایگاه خبری تاون هال اعلام کرد که ماه‌ها به بررسی تماس‌های ضبط شده زندان، اسناد دادگاه و شهادت یکی از بستگان خود پرداخته است که به طور انحصاری در مورد میزان سوءاستفاده و همچنین روند فرزندخواندگی «سریع تر از حد انتظار» که منجر به این کابوس شده پرداخته است. ویلیام و زاخاری در صورت مجرم شناخته شدن به ۹ حبس ابد محکوم می‌شوند.