زنان مسلمان بلندترین قله آفریقای شمالی را برای کمک به کودکان یتیم فتح کردند

تعدادی از زنان مسلمان «بلکبرن» انگلیس از کوه «توبکال» بلندترین قله آفریقای شمالی صعود کردند تا برای یتیم خانه‌های محلی کمک مالی جمع کنند.

گروهی از زنان مسلمان «بلکبرن» انگلیس، قله «توبکال» بلندترین قله آفریقای شمالی را با ارتفاع چهار هزار و ۱۶۷ متر فتح کردند تا برای یتیم خانه‌های محلی کمک مالی جمع کنند.

«زینب جوگی» مدیر آکادمی دفاعی «Z» و رئیس این گروه کوهنوردی در رابطه با این صعود گفت: برای این صعود چهار روز را در نظر گرفته بودیم، اما شرایط پیش بینی نشده سفر را به تجربه ای بسیار دشوار تبدیل کرد.

وی اضافه کرد: با وجود همه مشکلات، چهار نفر از اعضای گروه ما موفق به فتح قله شدند. هدف از انجام این سفر کمک به کودکان بی‌سرپرست با مشارکت زنان مسلمانی بود که دغدغه‌های انسان دوستانه دارند.

جوگی تاکید کرد که اعضای گروه او می‌خواهند یک ارتباط صمیمانه با کودکان در پرورشگاه ها برقرار کنند و به همین دلیل تصمیم گرفته‌اند برای جمع‌آوری کمک به کودکان یتیم این کار را انجام دهند.

وی از طرف آکادمی دفاعی Z از تمام اهداکنندگانی که کمک‌هایشان تغییراتی را در زندگی این کودکان ایجاد کرده است، تشکر کرد.

مدیر آکادمی دفاعی «Z» عنوان کرد: این سفر صرفا یک چالش فیزیکی نبود، بلکه سفری برای کنار گذاشتن ترس‌ها و محدودیت های شخصی بود. این ماموریت، تعهد آکادمی دفاعی آکادمی Z را به توانمندسازی زنان مسلمان با آموزش دفاع شخصی و انجام فعالیت‌های چالش برانگیز نشان می‌دهد.

شبستان