زنان باردار فوتبالیست ریکاوری می‌شوند

دستورالعمل‌های جدیدی درباره ریکاوری بازیکنان زن که به دلیل بارداری از فوتبال دور مانده‌اند، قرار است اجرا شود

دستورالعمل‌هایی برای بازگشت به بازی بازیکنان فوتبال پس از بارداری، توسط اتحادیه بین‌المللی بازیکنان فوتبال اعلام شده، تا توانایی مدیریت بهتر بعد از بارداری بازیکنان، کارکنان باشگاه‌ها، و سایر ذی‌نفعان فوتبال ایجاد شود.

این راهنما، با همراهی بازیکنان به‌عنوان یک حرفه‌ای، از اولین مراحل برنامه‌ریزی برای بارداری تا بازگشت با فرم عالی، به بازی، جزئیات، مقررات، روش‌های زایمان و تأثیرات آنها و حمایت‌های موردنیاز هر مرحله را که در یک سند ۴۸ صفحه‌ای توسط بازیکنان حرفه‌ای زن و کارشناسان پزشکی تهیه و به‌ عنوان قانون جدید در فوتبال زنان اجرا می‌شود، را ارائه می‌دهد.

به گفته کریستی الیوت سیل استاد فیزیولوژی ورزش و غدد درون‌ریز زنان در مؤسسه ورزش دانشگاه متروپلیتن منچستر، چشم‌انداز تحقیقاتی نسبتاً خالی اما در حال پیشرفت وجود دارد. ما از ورزشکاران زن که اجازه آزمایش روی آنها در محل تحقیق را می‌دهند واقعاً سپاسگزاریم.

به دلیل بارداری‌های متفاوت، نیاز به یادگیری فردی وجود دارد. گاهی مناسب‌ترین روش با علم آزمایشگاهی محقق نشده، و طراحی هم‌زمان فرصت‌های تحقیقاتی توسط باشگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای حرفه‌ای و خود بازیکنان لازم است.

به گفته چینا متیوز نماینده جامائیکا در جام جهانی زنان که سه پسر دارد، احتمالاً در ایالات متحده یکی از اولین بازیکنان فوتبال که در دوره حرفه‌ای خود بچه‌دار شده هستم، و در سال‌های بعد سؤالاتی از بازیکنانی که باردار هستند، پاسخ خواهم داد.

او با استقبال از این دستورالعمل افزود: با وجود عدم قطعیت و وجود مسائلی برای حل‌کردن، کاهش استرس با وجود یک راهنما به‌عنوان پایه بسیار مهم انجام می‌گیرد.

ورزش ۳