فصل زمستان و چالش زنان انگلیسی برای مبارزه با ناامنی

بسیاری از زنان در انگلیس از دویدن در تاریکی شب احساس ناامنی می کنند، بنابراین با وجود اینکه به انجام این فعالیت بدنی در شب علاقه دارند آن را کنار می گذارند.
خشونت علیه زنان انگلیس

به گزارش جهان بانو، بسیاری از زنان تا اواسط اکتبر تلاش می کنند تا جایگزین‌هایی برای فعالیت‌های پس از کار مانند پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و دویدن پیدا کنند، چرا که آن‌ها برای انجام این فعالیت ها به اندازه کافی احساس امنیت نمی‌کنند. برای بسیاری از زنان انگلیسی، فرا رسیدن فصل زمستان به معنای تغییری بزرگ در سبک زندگی است.

«رابین وینتر» خبرنگار روزنامه گاردین در رابطه با این موضوع نوشت: «بیایید این را کاملاً روشن کنیم؛ ما از تجاوز و کشته شدن می ترسیم. هیچ چیز در مورد ترس های ما غیرمنطقی یا بزدلانه نیست. زنانی که می‌ترسند در هنگام تاریکی بیرون از خانه تنها بمانند، به دلیل مردانی که به زارا آلینا، سارا اورارد، سابینا نسا، نیکول اسمالمن، بیباا هنری و لیبی اسکوایر حمله کرده‌اند؛ زنانی که در حال رفتن به سمت خانه بودند یا قصد داشتند که به دیدن دوستشان بروند.

این داستان های غم انگیز زنانی که برای ما بسیار آشنا به نظر می رسند، همراه با یک عمر تعقیب، دست زدن، تماس گرفتن و آزار در مکان های عمومی که به این معنی است که ما رفتار خود را اصلاح می کنیم.

حتی اگر پیاده روی به خانه تنها ۲۰دقیقه باشد، باید یک تاکسی بگیریم. باید از مسیرهای روشن استفاده کنیم و از میانبرها اجتناب کنیم. ما در زمستان ورزش در فضای باز را متوقف می کنیم که یک ناامیدی بزرگ است.

اعتراف می‌کنم که رفع این مشکل آسان نیست، اگرچه قطعاً چیزهایی وجود دارد که به شما کمک می‌کند: نرخ بالاتر محکومیت تجاوز به عنف برای شروع، همراه با اقدامی برای جدی‌تر گرفتن جرایم «کوچک» مانند چشمک زدن و تعقیب که می‌تواند وحشتناک باشد.

باید پاسخگویی فوری برای رفتار بد در داخل نیروهای پلیس وجود داشته باشد، همانطور که در بررسی کیسی در مورد نژادپرستی و زن ستیزی در پلیس متروپولیتن توضیح داده شده است تا به زنان اطمینان دهیم که امنیت ما یک اولویت واقعی است.

و اما خوش بحال آقایانی که آزادی دارند و بدون ترس از این که لذت آنها از فعالیتی که دوست دارند خدشه دار شود، فعالیت خود و ورزش های مورد علاقه خود را انجام میدهند.»

روز پلاس