نخستین رویداد زنان متخصص دانش بنیان برگزار شد

نخستین رویداد «زنان متخصص دانش بنیان» باحضور نمایندگان مجلس، نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و فعالان این عرصه برگزار شد.
رویداد

نخستین رویداد «زنان متخصص دانش بنیان» باحضور نمایندگان مجلس، نماینده معاونت علی و فناوری ریاست جمهوری و فعالان این عرصه برگزار شد که این همایش متشکل از پنل‌های مختلف برای بررسی مشکلات حوزه زنان متخصص و دانش بنیان، نمایشگاه فعالیت‌های شرکت‌های برتر و هم‌افزایی متخصصان فعال برگزار شد.

رئیس بنیاد زنان متخصص در سخنرانی این رویداد ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت روز زن، یکی از مشکلات حوزه زنان در کشور را عدم نمایش مناسب توانمندی های زنان عنوان کرد و این موضوع را در عدم هماهنگی و اشتراک تجربیات و علوم زنان در حوزه های مشترک موثر دانست.

این اتصال به یکدیگر و‌همرسانی یک بخش از این مسئله بوده و عدم ارتباط گیری صحیح بانوان با یکدیگر باعث شد که دستاوردها و محصولات زنان به خوبی معرفی نشود.

رویداد زنان متخصص دانش بنیان فرصت مناسبی برای باهم بودن و آشنایی زنان متخصص و معرفی مهارت ها و توانمندی های آنان است. این بنیاد یک ساختار NGO است و ساختارش کاملاً افقی است. یعنی اعضای عضو آن فارغ از جایگاه ها و مسئولیت های حقوقی بیرونی عضویت دارند و با کمک یکدیگر سعی در نشان دادن و تثیت مهارت ها و توانمندی های بانوان متخصص دارند.

همچنین در این مراسم نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز به گفتگو و بررسی دغدغه‌ها و مشکلات پیش روی فعالان این حوزه پرداخت.