دعا و توصیه روزانه در ماه مبارک به بانوان:

پانزدهمین روز مهمانی؛ یک توصیه برای شما

با توجه به خصوصیات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی این ویتامین، استفاده از آن به صورت روزانه می‌تواند به بهبود سلامت پوست و مو کمک کند.

اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی فِیهِ طَاعَةَ الْخَاشِعِینَ وَ اشْرَحْ فِیهِ صَدْری بِإِنَابَةِ الْمُخْبِتِینَ بِأَمَانِکَ یَا أَمَانَ الْخَائِفِینَ.

خدایا در این ماه طاعت فروتنان را نصیبم کن و سینه ام را برای توبه همانند بازگشت خاضعان باز کن، به امان دادنت ای امان ده ترسیدگان.

مصرف ویتامینE

غذاهای حاوی ویتامین E به عنوان یکی از مهم‌ترین مواد مغذی برای بدن زنان نقش آنتی اکسیدانی فوق العاده‌ای دارد و در تقویت سیستم ایمنی و کاهش التهاب بسیار موثر است. همچنین این ویتامین برای حفظ سلامتی و زیبایی پوست و مو موثر و با توجه به خصوصیات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی این ویتامین، استفاده از آن به صورت روزانه می‌تواند به بهبود سلامت پوست و مو کمک کند خصوصا در ماه رمضان که به دلیل کاهش میزان آب بدن در طول روز احتمال خشکی پوست وجود دارد با مصرف درست این ویتامین به سلامت پوست خود کمک خواهید کرد.

بانوان نیاز دارند که روزانه ۱۵ میلی گرم ویتامین E در رژیم غذایی خود مصرف کنند. توصیه می‌شود در وعده‌های غذایی سحری از حبوبات، دانه کتان و روغن‌های گیاهی در طبخ غذای خود استفاده کنید. همچنین اگر علائم کمبود این ویتامین را دارید، از قرص ویتامین E برای جبران این کمبود کمک بگیرید.

آجیل، بادام، بادام زمینی، نخود فرنگی و جوانه گندم منابع بسیار خوبی برای تامین ویتامین E مورد نیاز بدن هستند.