دولت زنانه‌تر می‌شود

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تأکید دکتر پزشکیان و معاون اول رئیس جمهور به همه وزیران است که در ترکیب شورای معاونین خودشان از ظرفیت زنان و جوانان و اقوام استفاده شود.

زهرا بهروز آذر، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار کرد: تأکید دکتر پزشکیان و معاون اول رئیس جمهور به همه وزیران است که در ترکیب شورای معاون  خودشان از ظرفیت زنان و جوانان و اقوام استفاده شود.

بهروز آذر در رابطه با پیگیری وعده رئیس جمهور برای بیشتر شدن سهم زنان در هیأت دولت گفت: دکتر پزشکیان و اعضای شورای راهبری، دولت را فقط به عنوان هیأت وزیران در نظر نگرفته بودند. تا به امروز خانم فرزانه صادق به عنوان وزیر راه و شهرسازی، خانم شینا انصاری در سمت ریاست سازمان محیط زیست و بنده به عنوان معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، سه نفر خانمی هستیم که در کابینه حضور داریم و ان شاءالله اخبار خوشی در روز‌های آینده به اطلاع خواهیم رساند.

وی اضافه کرد: دولت باور دارد که می‌توان از ظرفیت و توان همه سرمایه‌های فکری و تخصصی و انسانی در کشور در سطوح تصمیم گیری و تصمیم سازی استفاده کرد. در همین راستا تأکید رئیس جمهور و معاون اول به همه وزیران است که در ترکیب شورای معاونین حتما از ظرفیت زنان و جوانان و اقوام استفاده شود. در این مسیر پیشنهاد شده است کارگروه‌های تخصصی در دستگاه‌ها ایجاد گردد و فرایند انتصابات مبتنی بر شایستگی‌ها و به طور تخصصی انجام شود.

شفقنا