دلجویی اعضای خانه کارگر سمنان از خانواده بانوی کارگر فوت شده در یک حادثه دلخراش

به گزارش جهان بانو حبیب الله محقق، دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان و اعضای این هیئت با حضور در منزل زنده یاد مرضیه طاهریان، کارگر سمنانی ضمن عرض تسلیت و آرزوی علو درجات برای این بانوی کارگر درگذشته، از خانواده او دلجویی کردند و با بازماندگان ابراز همدردی نمودند. محقق در این دیدار بیان کرد: لازم […]

دلجویی اعضای خانه کارگر سمنان از خانواده بانوی کاگر فوت شده در یک حادثه دلخراش

به گزارش جهان بانو حبیب الله محقق، دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان و اعضای این هیئت با حضور در منزل زنده یاد مرضیه طاهریان، کارگر سمنانی ضمن عرض تسلیت و آرزوی علو درجات برای این بانوی کارگر درگذشته، از خانواده او دلجویی کردند و با بازماندگان ابراز همدردی نمودند.

محقق در این دیدار بیان کرد: لازم است که اولویت کاری مدیران و کارفرمایان شرکت ها و مجموعه ها حفاظت و صیانت از نیروی کار باشد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان اضافه کرد: اتفاقاتی که برای کارگران در کارخانجات، معادن و واحدهای تولیدی رخ می دهد همواره از دغدغه های کارگران زحمتکش و تشکلات جامعه کارگری بوده است. این مسئله نظارت بیشتر و دقیق تر مسئولین محترم به خصوص بازرسان کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش های گوناگون را طلب می کند.

وی تاکید کرد: از مسئولان بالا دستی وزارتخانه تقاضا می کنیم که اگر کوتاهی و قصور احتمالی رخ داده است، افرادی که مرتکب این خطا شده اند را به دستگاههای قضایی معرفی کنند.

اعضای تشکیلات خانه کارگر استان سمنان در این دیدار تسلیت و همدردی دبیر کل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران را ابلاغ کردند. سهیلا جلودارزاده، یکی از اعضای اتحادیه زنان کارگر کشور نیز به خانواده این کارگر شریف تسلیت گفت و به درد و دل  مادر، خواهر و برادر وی گوش سپرد و قول داده شد نهایت همکاری به منظور شفاف سازی و روشن شدن ابعاد این اتفاق حزن انگیز صورت گیرد.

در روزهای آغازین هفته جاری مرحوم مرضیه طاهریان که ۲۶ سال داشت، دارای مدرک مهندسی کامپیوتر بود و در شرکت نساجی کویر سمنان مشغول به کار بود، در محل کار خود  در پی حادثه ای دلخراش و گیر افتادن مقنعه وی به دستگاه ریسندگی درگذشت.

منبع: ایسنا