دبیر جدید کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت ارشاد چه کسی است؟

به گزارش جهان بانو، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت ارشاد منصوب شد. این خبر در چند روز اخیر واکنش های گوناگونی را در فضای مجازی به دنبال داشته است. طیبه عزت اللهی نژاد، دبیر جدید کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد قرار است تا به مدت چهار سال عهده دار مسئولیت مد و لباس […]

دبیر جدید کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت ارشاد چه کسی است؟

به گزارش جهان بانو، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت ارشاد منصوب شد. این خبر در چند روز اخیر واکنش های گوناگونی را در فضای مجازی به دنبال داشته است.

طیبه عزت اللهی نژاد، دبیر جدید کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد قرار است تا به مدت چهار سال عهده دار مسئولیت مد و لباس وزارت ارشاد دولت انقلابی باشد. اما مواضع رسمی عزت اللهی نژاد در فضای مجازی به ویژه در صفحه شخصی وی در اینستاگرام نشان می دهد که باورها و عقاید او با حجاب و حیای بانوان و اندیشه های انقلابی فاصله دارد. با کمی جستجو در صفحه  اینستاگرامی ایشان می توانید به صورت متعدد کلیپ های «پوشش های غیر اسلامی»، «تک  خوانی زنان» و «رقص بانوان در حضور مردان» را مشاهده کنید.

همانطور که می دانید برای ورود و یک استخدام ساده باید مراحلی مانند مصاحبه و استعلام طی شود. اکنون جای این سوال وجود دارد که آیا نباید برای انتصاب در این پست مهم تحقیق و تفحص صورت گیرد؟ آیا نتایج امنیتی چنین انتصابی توسط نهادهای امنیتی مورد بررسی قرار گرفته است؟

کارگروه مد و لباس وظیفه دارد تا نسبت به حرکت تمامی دست اندرکاران عرصه مد و لباس در چارچوب فرهنگ اسلامی ایرانی، سیاست ها و قانون نظارت داشته باشد. همچنین لازم است تا فعالیت همه دست اندر کاران حوزه مد و لباس را مورد ارزیابی قرار دهد. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که انتظار می رفت تا وزارت ارشاد فردی را منصوب کند که در حداقلی ترین شکل ممکن ترویج کننده حجاب در کشور باشد و به پوشش اسلامی- ایرانی اعتقاد داشته باشد، نه اینکه مسائلی مانند خوانندگی زنان را تحت پوشش موسیقی محلی ترویج کند.

منبع: پایگاه خبری شهدای ایران