خشونت جنسیتی در برابر زنانی که کرسی‌های سیاسی دارند

سیوبهان بیلی، نماینده سابق محافظه‌کار در استود انگلستان گفت: من با انواع سوءاستفاده‌ها، خشونت ها و تهدیدها مواجه بوده ام که به نظر من شدت بیشتری نسبت به نمایندگان مرد دارد.

تجربه این نماینده زن منحصر به او نبوده و چندین سازمان گفته اند که سوء استفاده از زنان باعث می شود که دیگران از حضور در پست خودداری کنند.

آنابل مولین، مدیر روابط عمومی دفتر این نماینده زن اظهار داشت:زنان آزارهای بیشتری را نسبت به مردان تجربه می‌کنند که مضامین خشونت جنسی بسیاری در آن وجود دارد.

سیوبهان بیلی اظهار داشت: پس از اینکه رای میدادم و به مذاق بعضی ها خوش نمی آمد آن ها به دفتر من مدفوع می انداختند و مجسمه های خونی نوزاد به محل کارم ارسال میکردند.

ماه گذشته، تنها ۱۲ نفر از ۴۷ نامزدی که در انتخابات عمومی در گلاسترشر شرکت کردند، زن بودند، همچنین در سال ۲۰۱۹، ده زن و در سال ۲۰۱۷ تنها پنج نفر بودند.

لارا چاپلین کاندیدای حزب کارگر برای چلتنهام در انتخابات امسال بود و کمپین تبلیغاتی را یک معضل توصیف کرد چرا که مخالفینش تهدیدها و سواستفاده های زیادی را علیه این حزب به کار گرفتند و بشدت پرخاشگر بودند.

خانم چاپلین گفت که نظرات شخصی منتشر شده در مورد موها و وزن او در فضای مجازی، برای خانواده او دشوار بود و دخترم این را ناامید کننده می‌بیند و همه به من می‌گویند که «آیا ارزشش را داشت؟» در سال ۲۰۲۴ هنوز افرادی هستند که احساس نمی‌کنند زنان باید برای مناصب دولتی شرکت کنند.

ElectHer یک سازمان ملی غیر حزبی است که از زنانی که می خواهند در سیاست دخالت کنند حمایت می کند. طبق تحلیل های منتشر شده این مرکز، موانعی که بر سر راه زنان قرار می‌گیرد: سوءاستفاده علیه زنان، فشار مالی، عدم اعتماد بنفس و خشونت فیزیکی می‌باشد.

بی بی سی