سایه شوم رنگین کمان همجنس بازی در آمریکا

ازدواج همجنس‌ توسط دیوان عالی آمریکا در ۲۶ ژوئن ۲۰۱۵ کل ایالت‌های آمریکا قانونی اعلام شد و ایالات متحده آمریکا هجدهمین کشوری بود که ازدواج همجنس را به رسمیت شناخت.
همجنس

اولین ایالتی که ازدواج همجنس بازان را قانونی را کرد ماساچوست و در سال ۲۰۰۴ بود و پس از آن در شانزده ایالت ازدواج همجنس‌گرایان قانونی شناخته شد.

از زمان روی کار آمدن دولت دمکرات جو بایدن و شعارها و مواضع افراطی دولت او در حوزه‌ی اجتماعی و فرهنگی، از جمله ترویج و تبلیغ انحرافات جنسی در قالب حقوق دگرباشان جنسی(LGBT) و تبعات دیگر این انحرافات از قبیل سقط جنین گسترده و سازمان‌یافته و برخوردار از بودجه فدرال، مبلغان انحرافات جنسی گویی در این کشور افسار گسیخته‌اند.

شمار میلیونی خانوار همجنس باز

آمار خانواده های همجنس باز آمریکایی از مرز یک میلیون گذشت و بیش از ۱٫۲ میلیون خانواده زوج همجنس در کل آمریکا وجود دارد که نسبت به  سال ۲۰۰۸، افزایش ۱۲۰ درصدی داشته و ۵۲ درصد خانوارهای همجنس باز را زنان تشکیل می دهند.

بیشترین و کمترین آمار خانوار همجنس باز در ایالات متحده

حدود (۵۹٫۲%) از خانواده های همجنس متاهل و حدود (۴۱٫۷%) مجرد اند. داده‌های اداره آمار نشان می‌دهد که کلمبیا با ۲٫۵ درصد و هاوایی با۱٫۴ درصد، بالاترین درصد خانواده‌های زوج همجنس را دارند  و داکوتای جنوبی با ۰٫۴ درصد کمترین درصد خانواده های همجنس را در بین ایالت ها دارد و بیشتر این افراد دارای مدارک تحصیلی لیسانس بوده و تمایل بیشتری به ازدواج بین نژادی دارند.

در ماه‌های اخیر، ویدئوها و تصاویر بسیار زیادی از تجمعات LGBT در آمریکا منتشر شده که منحرفین جنسی و همجنسبازان، درخیابان، در حضور کودکان خردسال، دست به انجام نمایش‌های شنیع می زنند و جالب این‌جاست که از دولت و مجریان قانون که در ظاهر حامی «حقوق بشر» و حقوق کودکان هستند، هیچ خبری نیست.  

مردان موسوم به «دِرَگ کویین»

با حمایت نهادهای دولتی، مردان موسوم به «دِرَگ کویین» با آرایش و پوشش و رفتارهای زنانه، به مدارس می روند تا درباره‌ی لزوم داشتن هویت‌های جنسی متفاوت و نداشتن تعصب روی هویت‌های «زن» و «مرد» سخنرانی کنند و شو اجرا کنند!

                       

سرپرستی کودکان به خانواده های همجنس باز داده شد

در آن دسته از ایالات آمریکا که ازدواج منحرفین جنسی و همجنسبازان قانونی است، کودکان فاقد سرپرست یا بدسرپرست را برای نگهداری به این افراد واگذار می کنند. به عبارت دیگر، از نظر قانون این ایالات، منحرفین جنسی افرادی «صالح» و دارای «شایستگی» برای حضانت کودکان معصوم و بی‌پناه به حساب می آیند.

سوء استفاده جنسی دومرد همجنس باز از کودکان تحت تکلف خودشان

این پایان ماجرا نبوده و چند ماه پیش یک زوج همجنس باز مرد در شهر لوگانویل جرجیا به اتهام وادار کردن فرزندخوانده‌های خود به حضور در پورنوگرافی کودکان بازداشت شده‌اند این دو فرد که طبق قوانین ایالتی فلوریدا با هم «ازدواج» کرده‌اند، دو فرزندخوانده خود را وادار به ایفای نقش در ویدئوی مستهجن کرده‌اند. دو برادر که به عنوان فرزندخوانده به این دو جنایت‌کار منحرف سپرده شدند، فعلا تحت حفاظت سرویس کودک و خانواده  ناحیه‌ی والتون کانتی هستند.