حمله هواداران صهیونیست‌ها به زنان محجبه در انگلیس

حمله و فحاشی یک انگلیسی نژادپرست و صهیونیست علیه زنان مسلمان در لندن که چفیه فلسطینی به همراه داشتند، موجب خشم مسلمانان شد.

در ادامه فعالیت‌های اسلام هراسانه در انگلیس، تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی یک انگلیسی نژادپرست را نشان می‌دهد که زنان محجبه و مسلمان را در خیابان و در برابر عابران پیاده مورد حمله و توهین های لفظی و فحاشی خود قرار می‌دهد.

در روز قدس امسال نیز دو نژادپرست با حمله به یک زن مسلمان و محجبه در ایستگاه اتوبوس به او آسیب‌های جدی وارد کردند که موجب بستری شدن وی در بیمارستان شد.

این زن مسلمان که می‌گوید هنگام حمله این افراد چفیه فلسطینی به همراه داشت، حدود پانزده دقیقه زیر ضربات مشت و لگد آن‌ها بود. شاهدان می‌گویند هنگامی که موضوع را به پلیس گزارش کردند و از پلیس خواستند در محل حاضر شود پلیس گفت به دلیل مشغله زیاد نمی‌تواند نیرو اعزام کند!

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مرد خشمگینی را نشان می‌دهد که زنان محجبه را با الفاظ رکیک خطاب قرار می‌دهد و می‌گوید شما سرطانید و باید این کشور را ترک کنید. ما یک کشور مسیحی هستیم و شما را دوست نداریم.

در حالی افراد نژاد پرست به راحتی می‌توانند به زنان مسلمان حمله کنند که پلیس انگلیس به دلیل سماجب یک هوادار اسرائیل که قصد داشت به تجمع حامیان فلسطین نزدیک شود تنها به دادن تذکر، اخطار و بازداشت در صورت حمله بسنده کرده بود. با این وجود صهونیست‌ها از پلیس تذکر دهنده شکایت کردند و خواستند که عذر خواهی کند، اما ماجرا به اینجا ختم نشد و آن‌ها پلیس انگلیس را مجبور کردند تا با صدور بیانیه‌ای به طور رسمی عذر خواهی کند.

بار‌ها رفتار دوگانه پلیس انگلیس با مسلمانان با انتقاد نهاد‌های مدنی و حامی حقوق مسلمانان در انگلیس از جمله کمیسیون حقوق بشر اسلامی مواجه شده است.

کمیسیون حقوق بشر اسلامی رویکرد دولت انگلیس را عامل افزایش رفتار‌های اسلام هراسانه می‌داند و می‌افزاید رفتار دولت و رسانه‌های انگلیسی درباره مسلمانان، زمینه افزایش چشمگیر حمله به اسلام و مسلمانان را در انگلیس فراهم کرده است.

صدا و سیما