جامع‌ترین و تخصصی‌ترین سامانه خدمات روان درمانی راه اندازی شد

مجموعه پزشک خوب با راه‌اندازی پلتفرم روان درمان قرار است دسترسی به جامع‌ترین خدمات روانشناسی را از سراسر ایران در دسترس همگان قرار دهد.

به گفته محمد ریاحی، سرپرست مارکتینگ پزشک خوب، تمرکز تخصصی وب سایت روان درمان و حوزه روانشناسی به دلیل ایجاد بسترهای تخصصی و جامع امکان دسترسی سریع و دقیق به اطلاعات و متخصصان مورد نیاز، کیفیت خدمات را رقم خواهد زد.

چرایی راه‌اندازی روان درمان؟

با وجود بیش از ۲۰۰ هزار مشاوره روانشناسی رشد چشمگیر تقاضا برای خدمات سلامت روان و نبود بستر متمرکز و حرفه‌ای مراجعان دچار سردرگمی بودند، اما با کمک گرفتن پزشک خوب از پیشینه و تجربه‌اش در ارائه خدمات آنلاین سلامت، پاسخ جامعی به این نیاز داده شده و با تمرکز بر خدمات سلامت روان برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده خدمات روانشناسی تخصصی، این پلتفرم طراحی شده است.

به گفته محمد ریاحی، این سامانه با ارائه خدمات متنوع و تخصصی مانند خانواده درمانی، روانشناسی کودک ،سکس تراپی و… مرجعی قابل اعتماد و کارآمد برای کاربران حوزه سلامت روان است.

از مزیت‌های روان درمان می‌توان به بهتر دیده شدن متخصصان، ارائه وبلاگ روانشناسی جامع و دقیق، مراقبت تخصصی برای نیازهای مختلف، دسترسی به نظرات صادقانه کاربران، تایید آکادمیک تمامی متخصصان و دسترسی آسان مخاطب از هر جا و هر زمان و با هر روش به متخصص، اشاره کرد.

آدرس دسترسی به این سامانه:

https://ravandarman.com

فرارو