تجلیل از زنان شاخص تحت پوشش کمیته امداد در کردستان

به مناسبت روز زن از زنان شاخص تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان در سنندج تجلیل شد.
تجلیل

نماینده ولی فقیه در کردستان در این  نشست با اشاره به اهمیت ویژه زنان  از نگاه دین مبین اسلام گفت: قرآن اهمیت ویژه‌ای برای زنان قایل شده است.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: پس از انقلاب اسلامی ایران هم زن با وروود به نقش‌های جدید خود در جامعه که بر گرفته از تعالیم اسلام است ظاهر شدند واکنون زنان در همه امور زندگی اجتماعی و خانوادگی نقش‌های بزرگی را ایفا می‌کنند.

طوسی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کردستان هم در این مراسم با ارائه آماری از عملکرد ۹ ماهه این نهاد گفت: ایجاد ۷ هزار و ۳۰۰ طرح اشتغالزا، خرید ۳۲۰ واحد مسکن شهری و روستایی برای افراد تحت پوشش، پرداخت ۸ میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی و اهدای هزار و ۳۰۰ فقره جهیزیه به نوعروسان از جمله فعالیت‌های کمیته امداد در راستای کمک به مددجویان تحت پوشش این نهاد بوده است.

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و در گرامیداشت مقام زن امروز و در مراسمی از زنان شاغل در استانداری کردستان تجلیل شد.

در این مراسم استاندار کردستان از دخت نبی مکرم اسلام به عنوان اُسوه و الگوی همه انسان‌ها نام برد و گفت: حضرت فاطمه بتول برترین زنان قبل و بعد از خود است و این مهم بار‌ها در احادیث و روایات بار‌ها تکرار شده است.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: گوهر وجود زنان، گوهری با عظمت است که تا اوج خلقت پیش رفته است و تا به امروز ادامه دارد.

صدا و سیما