بیانیه بسیج زنان خراسان جنوبی در روز جهانی قدس

سازمان بسيج جامعه زنان خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس و حمايت از ملت مظلوم فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

“سبحان الذی اسری بعبده لیلا من المسجد الحرام الی المسجد الاقصی الذی بارکنا حول‌ها لنریه من آیاتنا انه هو السمیع البصیر” (اسراء آیه ۱)

روز جهانی قدس یادآور بلندای افق دید بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است که در سال ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به منظور یادآوری مظلومیت مردم فلسطین و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام انزجار از آن رژیم منحوس نامگذاری کرد.

امروز بیش از هر دوران دیگری ثمره و نتیجه نهال کاشته شده توسط رهبر کبیر انقلاب را در منطقه و در محور مقاومت می‌بینیم. مسئله فلسطین به مسئله و خواست دنیای اسلام و همه آزادی خواهان جهان تبدیل شده است و می‌رود تا بساط رژیم یاغی و سرکش منطقه همچون اربابانش برچیده شود.

امروز که فلسطین محور مقاومت و وحدت جهان اسلام و قدس شریف در آستانه‌ی آزادی است؛ ملت بزرگ ایران هم صدا با همه‌ی ملت‌های جهان اسلام در روز جهانی قدس وحدت امت اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت.

رسالت حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم که به عنوان یکی از مهمترین آرمان‌های جمهوری اسلامی محسوب می‌شود برگرفته از وصیت امیرالمومنین علی (ع) در بستر شهادت است و امروز که اسرائیل به عنوان مصداق ظالم و کانون بی عدالتی در منطقه به قبله‌ی اول مسلمین و جان و مال و ناموس مردم مظلوم فلسطین تعرض نموده و سرزمین فلسطینیان را غصب کرده است ملت‌های آزادی خواه جهان اسلام با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر اعمال جنایتکارانه صهیونیست غاصب را محکوم و تکلیف انسانی خود که منجر به تقویت احساس قدرت حق طلبی و آزاد خواهی در مقابل قدرت‌های استکباری استعمارگر می‌شود را در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به نمایش خواهند گذاشت.

بسیج جامعه زنان استان خراسان جنوبی در راستای تکلیف انقلابی خود براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که فرمودند: (فلسطین از بحر تا نهر است و سرنوشت فلسطین را همه مردم اصلی سرزمین فلسطین رقم خواهند زد.) انزجار و نفرت از رژیم غاصب صهیونیست و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام نموده و از آحاد ملت شریف جهت حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت می‌نماید.

بسیج