بوت کمپ ایده‌پردازی در تهران با کمک خانواده‌های موثر

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران گفت: بوت‌ کمپ‌ های ایده پردازی پایتخت با کمک خانواده‌های مؤثر تهرانی آغاز می‌شود.

مریم اردبیلی در مراسم رویداد «خانواده مانا» که در برج میلاد برگزار شد، با بیان اینکه تا یک ماه دیگر بوت کمپ‌های ایده پردازی تهران خانواده با کمک خانواده‌های مؤثر تهرانی آغاز به کار می‌کند؛ بیان کرد: در این  بوت‌ کمپ‌ چگونگی حمایت‌ها، آشنایی با حوزه‌های مختلف جهت فعالیت، ایده پردازی، نحوه تشکیل تیم با خانواده‌های مرتبط در محله، روش ارسال ایده‌ها و چگونگی مسیر ایده پردازی و موارد دیگر به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

وی افزود: «خانواده» یک نهاد هویت بخش و بزرگترین ارزش است که خداوند به طور فطری و طبیعی این نعمت بزرگ را در اختیار ما قرار داده است. خانواده آیه الهی است و هر کدام از خانواده‌های شهر تهران نقطه‌های نورانی امیدبخش برای پایتخت محسوب می‌شوند. عناصر مؤثر و کنشگر در این رویداد، خانواده‌های شهر تهران هستند.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران با اشاره به وجود مؤثر خانواده تصریح کرد: ارزشمندترین گنجینه‌ای که در آینده می‌تواند هویت دینی، ملی و معنوی را برای ما شکل بدهد و ما را به سوی هویت بخشی مؤثر هدایت کند، حتماً وجود خانواده است.

همچنین مشاور شهردار تهران تاکید کرد: تنها حمایت‌های اقتصادی از خانواده کافی نیست، بلکه در کنار حمایت‌ها باید باور داشته باشیم آن چیزی که مؤثرتر و کارآمدتر از همه این موارد است، ارتباطات خانواده محور و وجود خانواده در پایتخت است.

اردبیلی خاطر نشان کرد: مشاهده آثاری که توسط شرکت‌کنندگان خلق شده است، به صورت نمادین نشان می‌دهد تهران توسط خانواده‌ها شکل می‌گیرد و ان شاءالله پویایی، هویت، اصالت و زندگی را برای شهر به ارمغان خواهد آورد.

مهر