شهادت ۹ هزار زن فلسطینی در اثر انفعال شورای امنیت سازمان ملل

ایران در هشتم مارس به مناسبت روز جهانی زن در صحن سازمان ملل متحد به دلیل حملات وحشیانه رژیم اسرائیل علیه زنان مظلوم فلسطین، خواستار اخراج این رژیم شد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای در نشست سازمان ملل اعلام کرد: «در روز جهانی زن، توانمندسازی زنان و تقویت حقوق آن‌ها مستلزم رسیدگی به بی عدالتی ها است به همین مناسب به دلیل ظلم های وحشیانه رژیم اسرائیل علیه زنان مظلوم و بی دفاع فلسطین، خواستار اخراج این رژیم از کمیسیون مقام زن سازمان ملل هستیم.»

نمایندگی ایران در سازمان ملل افزود: «بیش از ۹ هزار زن فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی در میان انفعال شورای امنیت سازمان ملل کشته شدند. باید جلوی اشغال کرسی های سازمان ملل توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی گرفته شود.» در یک صد و پنجاهمین روز پس از عملیات طوفان الاقصی، شمار شهدای تجاوز اسرائیل به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ آبان ۱۴۰۲) تاکنون به ۳۰ هزار و ۸۰۰ نفر و تعداد مجروحان به ۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر رسیده است. براساس اعلام وزارت بهداشت غزه، بسیاری از شهدا هنوز زیر آوار هستند و اجسادشان مفقود است، تعداد دیگری نیز در حاشیه خیابان ها بر روی زمین افتاده و به دلیل حملات مکرر اسرائیل، نهادهای امداد رسان قادر به انتقال آنها نیستند. این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه می‌باشد‌.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای در نشست سازمان ملل اعلام کرد: «در روز جهانی زن، توانمندسازی زنان و تقویت حقوق آن‌ها مستلزم رسیدگی به بی عدالتی ها است به همین مناسب به دلیل ظلم های وحشیانه رژیم اسرائیل علیه زنان مظلوم و بی دفاع فلسطین، خواستار اخراج این رژیم از کمیسیون مقام زن سازمان ملل هستیم

نمایندگی ایران در سازمان ملل افزود: «بیش از ۹ هزار زن فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی در میان انفعال شورای امنیت سازمان ملل کشته شدند. باید جلوی اشغال کرسی های سازمان ملل توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی گرفته شود.»

در یک صد و پنجاهمین روز پس از عملیات طوفان الاقصی، شمار شهدای تجاوز اسرائیل به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ آبان ۱۴۰۲) تاکنون به ۳۰ هزار و ۸۰۰ نفر  و تعداد مجروحان به  ۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر رسیده است.

براساس اعلام وزارت بهداشت غزه، بسیاری از شهدا هنوز زیر آوار هستند و اجسادشان مفقود است، تعداد دیگری نیز در حاشیه  خیابان ها بر روی زمین افتاده و به دلیل حملات مکرر اسرائیل، نهادهای امداد رسان قادر به انتقال آنها نیستند.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه می‌باشد‌.

ایرنا