بلاگری گران تمام می‌شود

این روزها برای موفقیت در مشاغل مختلف، به خصوص اگر فروشنده‌ی کالا یا خدماتی باشید و حتی نخواهید به خیل عظیم بلاگرهایی که روزمرگی‌ها را منتشر می‌کنند بپیوندید، نیاز به تولید محتوای استاندارد در فضای مجازی دارید.

 با منفی شدن دید کاربران فضای مجازی به بلاگری که در حال تولید و انتشار محتوا بر اساس آثار دیگران هستند. اگر شما می‌خواهید با ایده‌های اختصاصی و جالب، کسب و کار، خدمات یا دنیای خودتان را معرفی کنید، نیاز به جنبه‌های سخت‌افزاری کار در کنار تکنیک تسلط به نرم‌افزارهای مختلف خواهید داشت‌.

رینگ لایت از ۴۰۰ هزار تا ۶ میلیون تومان

 اگر قصد تولید کاری استاندارد داشته و به جای رفتن به استودیو و کمک گرفتن از یک متخصص از این ابزار که چراغ‌های حلقه‌ای بزرگی با اتصال چند چراغ ال ای دی کوچک که تامین کننده نور مناسب و متمرکز برای ضبط ویدیو هستند کمک بگیرید توانایی تولید کاری استاندارد که خیلی هم حرفه‌ای نباشد خواهید داشت.

 رینگ لایت‌ها با تنظیم دمای رنگ و کم یا زیاد شدن روشنایی در تولید عکس و ویدیو بسیار تاثیرگذار بوده و دارای انواع مختلفی که به طور مثال برای عکاسی سلفی(رینگ‌لایت سلفی)، کلاس آنلاین(رینگ لایت رومیزی)، سالن‌های آرایش بزرگ(رینگ لایت پایه‌دار)، مناسب هستند.

میکروفون هاش اف از ۱ تا ۱۰ میلیون تومان

 میکروفون‌های بیسیم که دارای یک گیرنده جدا بوده و روی سطوح یا دوربین‌ها سوار می‌شوند، چند سالی است جای میکروفون‌های بزرگ و دست و پاگیر را گرفته و از نوع یقه‌ای آن، بیشتر برای ضبط ویدیوهای آموزشی کلاس‌های آموزشی و مصاحبه‌های رادیویی و تلویزیونی استفاده می‌شود. یک میکروفون داینامیک خوب با قیمتی حدود ۷ میلیون تومان، برای تولید پادکست یا ویدیوی لایو مناسب‌تر است.

پایه نگهدارنده از ۱۰۰ هزار تا حدود ۹ میلیون تومان

 بهترین انتخاب برای عکاسی یا ضبط ویدیو بلاگری،  گوشی به صورت ثابت و بدون لرزش، بوسیله پایه نگهدارنده است. این پایه‌ها تاثیر چشمگیری روی کیفیت ویدیو با وجود قیمت مناسب دارند.

ده نکته طلایی برای تولید محتوای موفق

 ۱. اسم پیج، برند، هویت بصری، محل فعالیت و نوع تولید محتوا در صورت دارا بودن کافه، رستوران، آنلاین شاپ، باید در یک راستا باشد.

 ۲. با پیدا کردن سبک خود در تولید محتوا، سعی در حرکت با یک دست فرمان داشته باشید.

 ۳. لایوهای هدفمند و موضوعی و تولید محتوا را ضمن تعادل و تبادل با دیگران، در پست‌های مشترک اجرا نموده تا به دیده شدن و شکستن فشار کار، کمک کند.

 ۴. متناسب با اقتضائات و مخاطب هر شبکه و پلتفرمی فعالیت کنید.

 ۵. مواظب باشید که در زمان معرفی محصول و خدمات یا کار اصلی‌تان آنچنان سرگرم جذب مخاطب، دیده شدن نشوید که از کار اصلی‌تان باز بمانید.

 ۶. در صورت جذب تبلیغ برای کارتان، در ازای پول هر چیزی را تبلیغ نکنید.

 ۷. در مسیر بهتر دیده شدن آنچه تولید کرده‌اید، کلمات کلیدی، هشتگ‌ها و شناخت الگوریتم یک شبکه اجتماعی را جدی بگیرید.

 ۸. برای ارائه کار خوب با اصالت و حرفه‌ای با چاشنی دغدغه و خلاقیت، سراغ روش‌های اشتباه مثل خرید ممبر و فالوئر فیک و حتی واقعی نروید.

 ۹.یک ویدیو باید دارای قلاب در آغاز و همراه کننده در میانه و پایان بندی به یاد ماندنی باشد.

 ۱۰. در زمان تولید محتوا، باید از مخاطب خود در فرم و محتوا جلوتر بوده و حرفی برای گفتن داشته باشید. با شناختن نیاز مخاطب هدف با استفاده از ترفندهای نرم‌افزاری، خواسته او را پیدا کرده تا محتوا برایش جذاب باشد. بنابراین، بلاگری برای اثرگذاری محتوا روی مخاطب، باید اهل مطالعه کتاب، سینما و… برای وسعت دنیای کار خود و رشد باشید.

 ایرنا