برند ویکتوریا سکرت برای همیشه با مدل های محبوب خود خداحافظی کرد

به گزارش جهان بانو، این برند مشهور لباس هفته ی گذشته اعلام کرد با گروهی از زنان الهام بخش همچون کارآفرینان و فعالان زن در عرصه های مختلف، وارد همکاری شده تا تصویر جدیدی از این برند ارائه دهد و تغییرات اساسی در آن به وجود آورد. بنا بر اظهارات روسای شرکت ویکتوریا سکرت، این […]

به گزارش جهان بانو، این برند مشهور لباس هفته ی گذشته اعلام کرد با گروهی از زنان الهام بخش همچون کارآفرینان و فعالان زن در عرصه های مختلف، وارد همکاری شده تا تصویر جدیدی از این برند ارائه دهد و تغییرات اساسی در آن به وجود آورد.

بنا بر اظهارات روسای شرکت ویکتوریا سکرت، این زنان که مگان راپینو، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان آمریکا و پریانکا چوپرا، بازیگر و کارآفرین هندی از جمله آن ها هستند، از این پس به عنوان چهره های این برند فعالیت خواهند کرد.

ویکتوریا سکرت از اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی با فرشته هایش شناخته می شد. این زنان که تعدادی از معروف ترین مدل های دنیا در میان آن ها حضور داشتند، مانند تایرا بنکس، هایدی کلوم و ژیزلی بینچنی، چهره های تبلیغاتی این برند محسوب می شدند و در فشن شوی سالانه ی آن شرکت می کردند.

مارتین واترز، مدیر عامل ویکتوریا سکرت در یک گفتگو با نیویورک تایمز، مدل های مشهور این برند را از جهت فرهنگی «نامناسب» عنوان کرد.

فشن شوهای برند ویکتوریا در اواخر دهه ی ۱۹۹۰ و اوایل دهه ی ۲۰۰۰ میلادی، نقش پررنگی در تعریف «جذابیت جنسی» زنانه ایفا می کردند. با این وجود، این تعریف در سال های اخیر انتقادات بسیاری را سوی خود روانه کرده بود و دیگر منسوخ شده تلقی می شد.

اد رازک، مدیریت بخش بازاریابی شرکت مادر ویکتوریا سکرت را بر عهده داشت، یکی از پرنفوذترین چهره های صنعت مدلینگ در اوایل دهه ی ۲۰۰۰ میلادی به حساب می آمد و مدل های مشهور زیادی به واسطه کمک او به این عرصه وارد شدند.

با این وجود رازک در اوت ۲۰۱۹ از کار خود استعفا داد و فشن شوی ویکتوریا سکرت هم که قرار بود در نوامبر همان سال برگزار شود، لغو شد. این اتفاق یک سال پس از صحبت های جنجال برانگیز وی در مورد استفاده از مدل های سایز بزرگ به وقوع پیوست.

مارتین واترز در مصاحبه ی خود با نیویورک تایمز به این نکته اشاره کرد که این تغییرات باید پیش از این ها در این برند مشهور رخ می داد.

وی در این باره گفت: «در گذشته برند ویکتوریا سکرت تنها به یک بعد شهرت داشت و آن هم “جذابیت جنسی” بود».

واترز افزود: «من این موضوع را درک می کنم که ما باید خیلی وقت پیش دست به این کار می زدیم، اما انجام چنین کاری در حیطه اختیارات ما نبود».