رویداد «بانوی کارآفرین تاثیرگذار» در بجنورد برگزار می‌شود

مسئول معاونت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان شمالی گفت: رویداد بانوی کارآفرین تاثیرگذار توسط مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده رضوان در ۲۶ بهمن ماه برگزار می‌شود.

هادی محمدزاده، مسئول معاونت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان شمالی در خصوص برگزاری رویداد بانوی کارآفرین تاثیرگذار در بجنورد، اظهار کرد: این رویداد توسط مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده رضوان با همکاری بسیج جامعه زنان استان و معاونت علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قراره برگزار می‌شود.

وی گفت: مرکز مطالعات زنان و خانواده رضوان با اخذ مجوز فعالیت از سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور با هدف مطالعه و تولید محتوی در سبک زندگی ایرانی اسلامی و معرفی شاخص‌های الگوی زن طراز انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.

مسئول معاونت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان شمالی افزود: این رویداد از سلسله اقدامات این مرکز در حوزه سبک زندگی است و به صورت برنامه های مستمر به همایش سالانه ملی سبک زندگی ایرانی اسلامی در استان ختم می شود.

وی ادامه داد: این مرکز در سه حوزه جوانی جمعیت و فرزند پروری، سلامت و بهداشت جسم و روان، مشاغل مناسب زنان بر اساس اسناد بالادستی فعالیت دارد.

محمدزاده گفت: رویداد بانوی کارآفرین تاثیرگذار در کارگروه مشاغل زنان مصوب و فردا، ۲۶ بهمن در محل تالار حافظ بجنورد برگزار می شود.

مسئول معاونت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان شمالی تصریح کرد: در این رویداد بانوان استانی و فعال در عرصه تولید و اشتغال شناسایی و در ۴ بعد اشتغال و کارآفرینی، بعد فردی، بعد خانوادگی و بعد اجتماعی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی اظهار داشت: در ارزیابی اولیه از بین ۷۰ نفر بانوی ثبت نام شده، ۱۵ نفر ( ۹ نفر منتخب و ۶ نفر شایسته تقدیر) انتخاب شد و تعدادی از آنها در حضور مسئولان به ارائه تجربیات موفق در ۴ بعد ذکر شده می پردازند.

محمد زاده در پایان گفت: در حاشیه رویداد نمایشگاهی از دستاوردهای بانوان به نمایش گذاشته خواهد شد.

فارس