کمک انجمن زنان مسلمان بردفورد به نیازمندان با شعار «عشق برای همه،نفرت برای هیچکس»

«انجمن زنان مسلمان» بردفورد در آستانه کریسمس و با سرد شدن هوا با پیروی دقیق از شعار «عشق برای همه، نفرت برای هیچکس»، کمک به اعضای نیازمند جامعه را آغاز کرده است.
انجمن

«انجمن زنان مسلمان» بردفورد همیشه به دنبال فرصت هایی برای کمک به اعضای جامعه خود است.این انجمن در آستانه کریسمس و با سرد شدن هوا با پیروی از شعار «عشق برای همه، نفرت برای هیچکس»، کمک به اعضای نیازمند جامعه را آغاز کرده است.

داوطلبان مشارکت کننده در این کمپین بسته هایی را آماده کرده اند تا وسایل مورد نیاز برای گذراندن سرمای زمستان را در اختیار زنان نیازمند قرار بدهند.

به طور کلی ۶۴ بسته  شامل کلاه، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و سایر لوازم بهداشتی از طرف انجمن زنان مسلمان آماده شده است تا آسایش و آرامش را به زندگی حتی یک نفر وارد کند.

در بیانیه منتشر شده از سوی «انجمن زنان مسلمان» بردفورد آمده است: جامعه ما نیاز عمیق به توانمندسازی زنان دارد؛ما معتقد به ایجاد یک پایه قوی برای آموزش دینی دختران و زنان هستیم. این مسئله به زنان اجازه می دهد تا ارزش خود، حقوق، نقش ها، مسئولیت های خود را درک کنند و در نهایت اعتماد به نفس پیدا کنند.

این بیانیه می افزاید: ما اعضای خود را آموزش می دهیم تا چراغ روشن خانواده خود و نسل های آینده باشند. نقل قولی از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) وجود دارد مبنی بر اینکه که هر مرد مسلمان و هر زن مسلمان وظیفه کسب علم را دارند و قرآن نیز بر اهمیت افزایش دانش تاکید بسیار زیادی دارد.

شبستان