آموختن آموزش‌های امداد و نجات به بانوان مددجوی کمیته امداد در طرح ملی یاس

به گزارش  جهان بانو سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در همایش ملی طرح یاس که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: قریب به ۶۰ درصد از مددجویان کمیته امداد بانوان سرپرست خانوار هستند. طرح ملی یاس با فعالیت بانوان مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و با همکاری هلال احمر از سال […]

آموختن آموزش‌های امداد و نجات به بانوان مددجوی کمیته امداد در طرح ملی یاس

به گزارش  جهان بانو سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در همایش ملی طرح یاس که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: قریب به ۶۰ درصد از مددجویان کمیته امداد بانوان سرپرست خانوار هستند. طرح ملی یاس با فعالیت بانوان مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و با همکاری هلال احمر از سال گذشته آغاز به کار کرد.

بختیاری بیان کرد: ۲۰ هزار تن از بانوان مددجو در این طرح به فعالیت می‌پردازند. این مددجویان آموزش‌های امداد و نجات را فرا می‌گیرند و در صورت تمایل می‌توانند در بحران‌ها و حوادث به صورت داوطلبانه به ارائه کمک بپردازند.

وی اظهار امیدواری کرد که این طرح در میان همه فرزندان کمیته امداد توسعه یابد و افزود: هدف‌گذاری ما در طرح یاس فعالیت ۱۰۰ هزار بانوی کمیته امداد را در بر می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه بانوان مددجوی این نهاد از انگیزه بالایی برای انجام فعالیت های اجتماعی برخوردارند، تصریح کرد: در طرح یاس این گروه بزرگترین سرمایه کمیته امداد به شمار می‌آیند.

منبع: مهر