گلایه یک فعال فرهنگی از نقش ناچیز زنان در پست‌های مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش جهان بانو المیرا مرادیان، نویسنده، فعال حقوق زنان و فعال فرهنگی- اجتماعی در یادداشتی از ضرورت استفاده از توانمندی زنان در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در رده‌های مدیریتی سخن گفته است. آنچه در ادامه خواهید خواند، یادداشت این فعال فرهنگی و فعال حقوق بانوان است: چرا در پست‌های مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد […]

گلایه یک فعال فرهنگی از نقش ناچیز زنان در پست‌های مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش جهان بانو المیرا مرادیان، نویسنده، فعال حقوق زنان و فعال فرهنگی- اجتماعی در یادداشتی از ضرورت استفاده از توانمندی زنان در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در رده‌های مدیریتی سخن گفته است. آنچه در ادامه خواهید خواند، یادداشت این فعال فرهنگی و فعال حقوق بانوان است:

چرا در پست‌های مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد بانوان سهم ناچیزی دارند؟ یا بهتر است بگوییم هیچ سهمی ندارند. یقینا یکی از بزرگ‌ترین افتخارات نظام اسلامی است که در سایه‌ سار این نظام این‌ همه بانوی فرزانه، تحصیل‌کرده، خوش‌فکر و ممتاز از لحاظ فکری و عملی در جامعه‌ ما وجود دارند؛ خیلی نعمت بزرگی بوده و مایه‌ افتخار است.  

خیل عظیمی از بانوان تحصیل‌کرده با توانمندی‌ بالا در استان وجود دارند که باید از ظرفیت‌های آنان در پست‌های مدیریتی استفاده کرد چرا که حضور بانوان نخبه می‌تواند اثربخشی بهتری در اهداف ترسیم شده داشته باشد.

چه مقالات و کتابها و آثار ادبی نوشته‌های بانوان ماست، که واقعاً مایه‌ افتخار است نیک می‌دانیم نقش زنان در شکل‌گیری و استمرار انقلاب بی‌بدیل  بوده است پس از پیروزی انقلاب تا امروز بانوان در همه صحنه‌ها نقش برجسته‌ای داشته‌اند که مایه فخر و مباهات است. 

با همه وصایا و نصایح امامین انقلاب اما امروز شاهد آن هستیم که در استان کهگیلویه و بویراحمد پست ها و مناصب اداری فقط به آقایان می‌رسد و این کوتاهی از جانب مسئولان باید ترمیم شود. 

منبع: فارس